  • 1. Data: 2002-11-18 12:44:20
    Temat: Prośba studenta
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Witam!
    Pisze prace magisterska o bankowosci elektronicznej i caly czas szukam
    materialow. Znalazlem juz pare stron, ale moze szanowni wspolgrupowicze
    mogliby mi pomoc. Szukam wszystkiego: ksiazek, artykulow no i oczywiscie
    wszelkiego rodzaju materialow w sieci.
    Praca jest, a raczej bedzie :) o Inteligo, wiec szczegolnie interesuja mnie
    materialy na ich temat.
    Dziekuje z gory za wszelka pomoc.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

  • 2. Data: 2002-11-18 12:52:17
    Temat: Re: Prośba studenta
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    www.prnews.pl
    www.ebanki.pl

    Poza tym archiwum Rzeczpospolitej, GW.
    Duzo znajdziesz w Media i Marketing, troche w Brief.
    Marketing w praktyce, Marketing serwis, Gazeta Bankowa, Bank, Playboy,
    Businessman Magazine, banki.wp.pl, Puls Biznesu, Prawo i gospodaka.

    Jak sam ostatnio sprawdzalem jest tego mnoooooostwo!!! :)

  • 3. Data: 2002-11-18 16:09:38
    Od: "Docent" <docent8@NIE_LUBIE_KOREANSKIEGO_SPAMU.o2.pl>

    He he , to moze i ja sie zainteresuje tym tematem :)

    Pzdr

  • 4. Data: 2002-11-18 16:12:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > He he , to moze i ja sie zainteresuje tym tematem :)

    Ale ja serio pisalem.
    Np w Maximie ostatnio swieci swoje triumfy mBank :)

  • 5. Data: 2002-11-18 16:16:26
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:arb3ip$r8f$1@news.onet.pl...

    > Ale ja serio pisalem.
    > Np w Maximie ostatnio swieci swoje triumfy mBank :)

    Tylko, ze mi chodzi o jakies teksty od strony bardziej naukowej, a nie od
    strony uzytkownika.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 6. Data: 2002-11-18 16:23:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tylko, ze mi chodzi o jakies teksty od strony bardziej naukowej, a
    nie od
    > strony uzytkownika.

    No to co ty chcesz, gotowca? Tekst naukowy to Ty sobie sam napiszesz
    po przejrzeniu tych reklam i informajci. Poza tym w tych gazetach
    znajdziesz teksty naukowe - zapewniam :)

    Sam ostatnio zbieralem o Inteligo i wiem :)

  • 7. Data: 2002-11-18 16:52:53
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    <news:arao1e$p6k$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Marketing w praktyce, Marketing serwis, Gazeta Bankowa, Bank, Playboy,
    > Businessman Magazine, banki.wp.pl, Puls Biznesu, Prawo i gospodaka.

    Jeszcze "Modern Marketing" - dużo o CRM, marketingu relacji. "Bank".

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 8. Data: 2002-11-18 17:08:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jeszcze "Modern Marketing" - dużo o CRM, marketingu relacji.
    "Bank".

    Miesiecznik Bank wymienilem ;)
    A MM - zapomnialem, a nawet go prenumeruje.
    Czyli jeszcze mozna szukac w Press i Impact ;)

  • 9. Data: 2002-11-18 18:04:35
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:arb46s$snu$1@news.onet.pl...
    > No to co ty chcesz, gotowca?

    Nie, cos na ten temat, a nie jakies rankingi i nformacje jaki trzeba miec
    soft.

    Zebrales cos?

  • 10. Data: 2002-11-18 19:06:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie, cos na ten temat, a nie jakies rankingi i nformacje jaki trzeba
    miec
    > soft.

    Zagladales do tych gazeta, ze tak piszesz?
    Trudno mi sobie wypobrazic, zeby w taich gazetach jak Bank, GB, i inne
    wymieniane przeze mnie o tym pisali ;)

    > Zebrales cos?

    Czy to pytanie podchwytliwe?
    Jako, ze wymienilem Ci tytuly - to i owszem - mowie z wlasnego
    doswiadczena.