  • 1. Data: 2002-11-18 11:17:17
    Temat: [lukas] poprawili system obl. podatku
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    witam

    w sobote dostalem przelew z lukasa na ekonto tytulem:
    Zwrot nadpłaty podatku od depozytów
    Konto osobiste
    Data kapitalizacji: 2002.04.01
    na kwote 0,01 pln

    czyzby oddawali kase ze zle naliczonego podatku? ma ktos tak jeszcze?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 2. Data: 2002-11-18 15:18:44
    Temat: Re: [lukas] poprawili system obl. podatku
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    On Mon, 18 Nov 2002 12:17:17 +0100, RobertS wrote:

    > czyzby oddawali kase ze zle naliczonego podatku? ma ktos tak jeszcze?

    Mam tak samo.
    Dali całe 6 groszy :)
    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 3. Data: 2002-11-18 22:14:03
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik m@rkop pisze:

    > Mam tak samo.
    > Dali caůe 6 groszy :)
    Szkoda, że nie wysłałem im monitu o te brakujące kilka groszy. W
    mojej TOiP monit kosztuje 50 zł. ;-)

  • 4. Data: 2002-11-19 10:54:31
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    jaszczur napisał(a):

    > Szkoda, że nie wysłałem im monitu o te brakujące kilka groszy. W
    > mojej TOiP monit kosztuje 50 zł. ;-)
    imho 50 to chyba wyjazd interwencyjny?

  • 5. Data: 2002-11-19 11:57:34
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik RobertS pisze:

    > imho 50 to chyba wyjazd interwencyjny?
    Nie, to wysłanie monitu pocztexem ;-)

  • 6. Data: 2002-11-22 23:09:26
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Nov 2002 16:18:44 +0100, "m@rkop" <m...@p...pl> wrote:

    >Mam tak samo.
    >Dali caůe 6 groszy :)

    A co za stronę kodową sobie ustawiłeś?

    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

    "Jeśli chcesz wiedzieć, co ma na myśli kobieta, nie słuchaj tego co mówi - patrz na
    nią."
    [Oscar Wilde]

  • 7. Data: 2002-11-23 16:11:30
    Od: m@rkop <m...@p...pl>

    On Sat, 23 Nov 2002 00:09:26 +0100, Human Being wrote:

    > A co za stronę kodową sobie ustawiłeś?

    Sorry, ale od niedawna uzywam 40tude Dialog i cos mi sie pokickalo ;(
    Mam nadzieje, ze teraz jest dobrze?

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop