  • 1. Data: 2005-07-07 11:58:23
    Temat: Proponuje 15 min ciszy...
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    W zwiazku z zamachami w Londynie, proponuje 15 min ciszy na Forum, czyli do
    godz. 14.15

  • 2. Data: 2005-07-07 12:18:34
    Temat: Re: Proponuje 15 min ciszy...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W zwiazku z zamachami w Londynie, proponuje 15 min ciszy na Forum, czyli do
    > godz. 14.15

    Godna pochwały inicjatywa, lecz biorąc pod uwagę,
    że generujesz z lekka liczac 20-30% ruchu na grupie,
    to jest ona stanowczo zbyt skromna ;-P

  • 3. Data: 2005-07-07 20:19:43
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    >W zwiazku z zamachami w Londynie, proponuje 15 min ciszy na Forum, czyli do
    > godz. 14.15

    Żeby uczcić politukę blaira czy busza? A moze kwasa?

  • 4. Data: 2005-07-07 20:31:19
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-07-07 22:19, LUBA napisał(a):

    > Żeby uczcić politukę blaira czy busza? A moze kwasa?

    Ja pierdolę. Zazwyczaj jestem człowiekiem opanowanym. Ale jak widzę
    takich debili to staję się gorącym zwolennikiem aborcji.
    Nie dość ćwoku, że nie potrafisz napisać jednego zdania bez błędu, to
    walisz posta kilka godzin po fakcie nie pisząc w dodatku nic, co byłoby
    warte przeczytania. Pusty jesteś jak indiański bęben.
    Nie chce mi się z tobą gadać.

  • 5. Data: 2005-07-07 20:51:21
    Od: "inżynier Nowak" <n...@N...gazeta.pl>

    wizardx12 <R...@c...barg.cy> napisał(a):

> [...]
    > walisz posta kilka godzin po fakcie nie pisząc w dodatku nic, co byłoby
    > warte przeczytania. Pusty jesteś jak indiański bęben.

    W tym wypadku, to na aborcję już za późno. To co wchodzi w grę, to raczej
    eutanazja.
    Ale co do zasady, to zgoda...

  • 6. Data: 2005-07-07 20:53:42
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > walisz posta kilka godzin po fakcie nie pisząc w dodatku nic, co byłoby
    > warte przeczytania. Pusty jesteś jak indiański bęben.

    Chyba ma okres dziewcze, tu boli, tam boli, tu plama tam plama i kobieca
    elokwencje swoja niezaprzeczalna odklada wtedy na za polke.

  • 7. Data: 2005-07-07 21:07:49
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dak2q3$bi1$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz LUBA napisał:

    > Żeby uczcić politukę blaira czy busza? A moze kwasa?

    A zamachy w '96 na paryskie metro i RER? Busha i Blaira raczej nie było
    wtedy, nie ? Pamiętam iż wracałem wtedy ze zwiedzania Wersalu, całe
    szczęście dla mnie, późniejszym składem. Tylko nie pomnę, kto stał za
    zamachami, ciągnęły się one kilka tygodni potem.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 8. Data: 2005-07-08 07:32:57
    Od: "myślacy" <n...@o...pl>

    a ile minut ciszy codziennie zaproponujesz z racji tego że w zamachach w Iraku
    codziennie ginie 30-40osób ?

    Cywilizacja zachodnia zaczyna płacić cenę za brak szacunku i politykę kija
    wobec świata muzułmańskiego.

    Polak - katolik.

  • 10. Data: 2005-07-08 07:52:43
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    myślacy <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > codziennie ginie 30-40osób ?
    >
    > Cywilizacja zachodnia zaczyna płacić cenę za brak szacunku i politykę kija

    Pogadamy madralo, jak ktos z twoich blizszych, czy dalszych znajdzie sie w
    kolejnym Nowym Jorku, Madrycie, czy Londynie.

    Polak-muzulmanin