  • 11. Data: 2005-07-08 08:32:36
    Temat: Re: Proponuje 15 min ciszy...
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    n...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > W zwiazku z zamachami w Londynie, proponuje 15 min ciszy na Forum, czyli do
    > godz. 14.15

    <napiszme mode ON>

    debil

    <napiszme mode OFF>

    --
    maciej

  • 12. Data: 2005-07-08 09:48:08
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-08 09:32 myślacy napisał(a):
    > a ile minut ciszy codziennie zaproponujesz z racji tego że w zamachach w Iraku
    > codziennie ginie 30-40osób ?
    >
    > Cywilizacja zachodnia zaczyna płacić cenę za brak szacunku i politykę kija
    > wobec świata muzułmańskiego.

    Ale przecież w Iraku w zamachach urządzanych przez muzułmanów z Al-Kaidy
    giną inni muzułmanie-cywile. USA i Wielka Brytania NIE organizują tych
    zamachów, a przynajmniej nie ma na to żadnych dowodów.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 13. Data: 2005-07-08 19:06:05
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    > A zamachy w '96 na paryskie metro i RER? Busha i Blaira raczej nie było
    > wtedy, nie ? Pamiętam iż wracałem wtedy ze zwiedzania Wersalu, całe

    W czasie okupacji Iraku zgineło z rąk amerykańskich 1000 razy więcej
    Irakijczyków niż w Paryżu we wszystkich zamachacha. Mówi cito coś?

  • 14. Data: 2005-07-08 19:10:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    LUBA wrote:

    > W czasie okupacji Iraku zgineło z rąk amerykańskich 1000 razy więcej
    > Irakijczyków niż w Paryżu we wszystkich zamachacha. Mówi cito coś?

    Jak zabili 3000 ludzi w NY to Iraku nie było. A tak w ogóle to NTG.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-07-08 19:56:36
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >W czasie okupacji Iraku zgineło z rąk amerykańskich 1000 razy więcej
    >Irakijczyków niż w Paryżu we wszystkich zamachacha. Mówi cito coś?

    Mam coś dla Ciebie, ruska dziewczynko: http://skocz.pl/luba
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2005-07-08 21:29:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Jak zabili 3000 ludzi w NY to Iraku nie było. A tak w ogóle to NTG.

    Kto "zabili"? Irakijczyczy? Bez zartow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-07-09 06:23:20
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    > Kto "zabili"? Irakijczyczy? Bez zartow.
    > --

    Myślę, że może świat "cywilizowany" wreszcie otzrźwieje i dostrzeże arabski
    punkt widzenia.

  • 18. Data: 2005-07-09 14:32:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "LUBA" <l...@o...com> writes:

    > Myślę, że może świat "cywilizowany" wreszcie otzrźwieje i dostrzeże arabski
    > punkt widzenia.

    Swoja droga, nie ma czegos takiego jak "arabski punkt widzenia".
    Dokladnie tak samo zreszta jak nie ma czegos takiego jak "zachodni
    punkt widzenia" - wszedzie sa ludzie o zupelnie roznych pogladach.
    I zapewne tak jak rozne sily panstw "zachodnich" (cokolwiek by to nie
    znaczylo) manipuluja (z roznym sukcesem) ludzmi mieszkajacymi na
    "zachodzie"), tak tez rozne sily panstw arabskich takze manipuluja,
    i takze z roznym sukcesem, "swoimi" mieszkancami.

    Pomijajac te manipulacje, "punkt widzenia" Arabow bylby zapewne
    praktycznie taki sam jak i punkt widzenia "mieszkancow zachodu"
    - wszyscy chca wlasnego bezpieczenstwa, jak najwiecej wolnosci i braku
    biedy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2005-07-09 14:36:14
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    > Swoja droga, nie ma czegos takiego jak "arabski punkt widzenia".
    > Dokladnie tak samo zreszta jak nie ma czegos takiego jak "zachodni
    > punkt widzenia"

    To włacz CNN i tkz "polską" telewizję. To możesz. Ciekawe kiedy ostatnio
    oglądałeś Al Serqu i Al Jdżazire?

  • 20. Data: 2005-07-09 14:39:25
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    jak najwiecej wolnosci i braku
    > biedy.

    I wlasnie jej wyeliminowanie i zapewnienie perspekyw ukazaloby, ze Kowalski
    chrzesciajnin, Malinowski muzulmanin, Nowak zyd zas iksinski wierzacy w
    stara lipe moga zyc na jednym skrawku ziemi zwanym Swiatem.