  • 21. Data: 2005-07-09 14:46:52
    Temat: Re: Proponuje 15 min ciszy...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "LUBA" <l...@o...com> writes:

    > To włacz CNN i tkz "polską" telewizję. To możesz. Ciekawe kiedy ostatnio
    > oglądałeś Al Serqu i Al Jdżazire?

    Co to ma wspolnego z jakims punktem widzenia, innym niz punktem widzenia
    danej "telewizji"?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2005-07-09 18:12:08
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    > Co to ma wspolnego z jakims punktem widzenia, innym niz punktem widzenia
    > danej "telewizji"?

    Jeśli powiesz że swój punkt widzenia stworzyłeś sam to sorrry ale odpadam.
    Jesteś ofiarą kampani medialnej jak na Białorusi. Codziennie media wtłaczają
    punkt widzenia jednej strony, nie dając żadej szansy drugiej. Powstańcy i
    żołnioerze arabscy to terroryści, okupacja jest wyzwoleńcza, a zabójstwa -
    wyprzedzające, profilaktyczne i w celu obrony demokrascji itd
    Ale może się mylę. Podziel się z nami kiedy to miałeś dostęp do inforamcji z
    drugiej strony?

  • 23. Data: 2005-07-09 18:14:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    LUBA wrote:

> [...]
    > obrony demokrascji itd
    > Ale może się mylę. Podziel się z nami kiedy to miałeś dostęp do

    Kompletne NTG . To jest grupa pl.biznes.banki więc z łaski swojej znajdź
    sobie inne miejsce w sieci na wygłaszanie swoich "mądrości".

    przyszłość/ Woody Allen

  • 24. Data: 2005-07-09 18:51:21
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    > Kompletne NTG . To jest grupa pl.biznes.banki więc z łaski swojej znajdź
    > sobie inne miejsce w sieci na wygłaszanie swoich "mądrości".

    Oh, jaki jestem dziwiona, że jak piszą :"bohaterscy żołnierze w iraku",
    "arrabscy terroryści" to nie regagujesz, ale jak kotos chce przedstawić inny
    niż obowiązujący punkt widzenia to NTG. Uczijmy twoją odwagę cywilną 1 min
    ciszy.

  • 25. Data: 2005-07-09 18:57:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    LUBA wrote:

> [...]
    > iraku", "arrabscy terroryści" to nie regagujesz, ale jak kotos chce
    > przedstawić inny niż obowiązujący punkt widzenia to NTG. Uczijmy

    Skończ. Masz coś do powiedzenia o bankach - to dobrze trafiłaś. Chcesz pisać
    o terroryźmie - znajdź sobie stosowne miejsce. Co do zawartości Twoich
    postów - chętnie uczczę Twoją głupotę nawet 5 minutami ciszy. EOT.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 26. Data: 2005-07-09 20:02:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "LUBA" <l...@o...com> writes:

    > Jeśli powiesz że swój punkt widzenia stworzyłeś sam to sorrry ale odpadam.
    > Jesteś ofiarą kampani medialnej jak na Białorusi.

    Mam wrazenie ze te dwie mozliwosci wzajemnie sie wykluczaja.

    Dlaczego uwazasz ze ja w ogole np. mam telewizor (takie cos do
    ogladania TV z eteru, a nie monitor do DVD)? Albo np. inne radio?

    > Codziennie media wtłaczają
    > punkt widzenia jednej strony,

    Ale komu? Wylacz owe media i po klopocie.

    > nie dając żadej szansy drugiej.

    Szanse na poznanie rzeczywistosci sa, tylko trzeba tego _chciec_.
    Jasne ze latwiej wlaczyc telewizor i obejrzec telenowele.

    > Ale może się mylę. Podziel się z nami kiedy to miałeś dostęp do inforamcji z
    > drugiej strony?

    Caly czas go mam. Ty zapewne takze. Trzeba tylko umiec te informacje
    wyszukac.

    Tylko czy to jest tylko "z drugiej strony"? Informacje sa z wielu
    zupelnie roznych stron.

    Aczkolwiek przyznaje ze to ma sie raczej srednio do tematu grupy
    - zamiast narzekac na media, wylacz telewizor i poszukaj informacji
    od owych "drugich stron".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2005-07-10 08:14:48
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    uczczę Twoją głupotę nawet 5 minutami ciszy. EOT.

    Oj co za odwaga. Rzoumiem że za komunizmu odważnie bys donośił na kolegów.

    Luba

  • 28. Data: 2005-07-10 08:23:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LUBA napisał:

    > Oj co za odwaga. Rzoumiem że za komunizmu odważnie bys donośił na kolegów.

    Kotku, spierdalaj.

    Bartol