  • 1. Data: 2005-07-07 11:24:17
    Temat: LUKAS
    Od: ark <n...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada konto w Lukas banku 'Lukas
    e-konto' i czy może się podzielić swoją opinią??

    Zastanawiam się bowiem czy nie założyć, (bez regularnych wpływów i bez
    karty-taka możliwość podobno jest) tylko do wykonywania przelewów...

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-07-07 11:43:12
    Temat: Re: LUKAS
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    ark <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zastanawiam się bowiem czy nie założyć, (bez regularnych wpływów i bez
    > karty-taka możliwość podobno jest) tylko do wykonywania przelewów...

    A jest za nie jakas oplata za prowadzenie?
    Jesli jest, a szukasz tylko "maszynki" do przelewow i nie chcesz zadnej
    karty, to moze: KONTO LOKACYJNE w Reiffeisen Banku, bo:

    -prowadzenie zero zl,
    -BRAK wymaganych regularnych wplywow,
    -bezplatne przelewy,
    -zabezpieczenie haslami jednorazowymi.

  • 3. Data: 2005-07-07 11:43:48
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik ark napisał:

    > tylko do wykonywania przelewów...
    >
    > pozdr.

    Ja wlasnie tak to konto uzytkuje i jestem zadowolony, nie mam zastrzezen.
    darek

  • 4. Data: 2005-07-07 11:54:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    ark wrote:
> [...]
    >
    > Zastanawiam się bowiem czy nie założyć, (bez regularnych wpływów i bez
    > karty-taka możliwość podobno jest) tylko do wykonywania przelewów...

    Od kilku lat służy mi za "wpłatomat" do m*banków i nie ma problemów.
    Trzeba było tylko pamiętać o rezygnacji z karty.

    KJ

  • 5. Data: 2005-07-07 12:38:28
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Od kilku lat służy mi za "wpłatomat" do m*banków i nie ma problemów.
    > Trzeba było tylko pamiętać o rezygnacji z karty.
    >
    > KJ

    Rzeczywiscie, wyglada apetycznie (e-konto); pytanie tylko mozna robic
    zagraniczne przelewy przez net?

  • 6. Data: 2005-07-07 13:34:28
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "ark" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada konto w Lukas banku 'Lukas
    > e-konto' i czy może się podzielić swoją opinią??

    Jedna z lepszych ofert. Ja mam akurat odmianę zwaną PRO - darmowa KK,
    darmowe prowadzenie, przelewy, token, za używanie VE to nawet bank Tobie
    płaci - lokaty jedne z wyższych na rynku. W zasadzie brak minusów - no...
    może mógłby się lepiej odświeżać stan konta.

  • 7. Data: 2005-07-07 13:49:52
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-07 15:34- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Szymon, gdy pisał(a):

> [...]
    > płaci - lokaty jedne z wyższych na rynku. W zasadzie brak minusów - no...
    > może mógłby się lepiej odświeżać stan konta.

    Hola, hola! Po pierwsze pytanie nie dotyczyło e-konta pro, a po drugie,
    tak pięknie i za darmo jest wtedy, gdy przeciętnie ma się na koncie 5k
    pln. Ale poza tym, to się zgadzam w ocenach ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2005-07-07 13:52:56
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-07-07 13:24:17, ark napisał(a):

    > i czy może się podzielić swoją opinią??

    Zdecydowanie pozytywnie. Ale oczywiscie ekonto Pro.
    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 9. Data: 2005-07-08 07:44:13
    Od: ark <n...@p...onet.pl>

    Juz sie prawie przekonalem i zapisalem jednak jak sie okazuje aby
    wykonywac dowolne przelewy należy posiadać tzw. tokeny (czy jakoś tak),
    a to kosztuje 36 zł rocznie...

  • 10. Data: 2005-07-08 08:39:02
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-07-08 09:44:13, ark napisał(a):

    > 36 zł rocznie...

    3 zlote na miesiac. W innych bankach kaza Ci za taki tokon placic z gory.
    W WBK bodajze 90 zl.