  • 1. Data: 2005-07-07 11:00:32
    Temat: W ktorym momencie BPH przelicza kurs CHF -> PLN ?
    Od: "XT600" <t...@w...pl>

    witam,

    Mam pytanie na które nikt z banku nie potrafi mi jednoznacznie odpowiedzieć.
    Jak wiadomo, kurs walut (w banku) w ciagu dnia zmienia sie kilkakrotnie, a
    róznice czasami sa dosc duze. Moje pytanie brzmi: W ktorym momencie dochodzi
    do przeliczenia CHF -> PLN ? Czy w momencie zlozenia dyspozycji uruchomienia
    kolejnjej transzy kredytu? Czy w momencie sesji wychodzacej elixiru, gdy
    przelew wychodzi z banku..? Czy może przeliczane jest to po kursie srednim
    dla danego dnia? czy moze po kursie najwyzszym danego dnia?

    Konkretie chodzi o bank BPH.

    z gory dzieki za odpowiedz!
    pozdrawiam
    tomek.

  • 2. Data: 2005-07-07 12:00:31
    Temat: Re: W ktorym momencie BPH przelicza kurs CHF -> PLN ?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "XT600" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Konkretie chodzi o bank BPH.

    A mnie interesuje to samo ale w Kredyt Banku. Na stronie
    można zobaczyć tylko jeden kurs z danego dnia, czy to znaczy
    że mają tylko jeden? Gościu w banku odsyła mnie do infolinii,
    infolinia do gościa w banku...

    Ja ich tam jeszcze nawiedzę... W wolnej chwili. Jak będę miał
    parszywy humor.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2005-07-07 12:45:52
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Mam pytanie na które nikt z banku nie potrafi mi jednoznacznie
    > odpowiedzieć.

    Ciekawe dlaczego??

    > Jak wiadomo, kurs walut (w banku) w ciagu dnia zmienia sie kilkakrotnie, a
    > róznice czasami sa dosc duze. Moje pytanie brzmi: W ktorym momencie
    > dochodzi do przeliczenia CHF -> PLN ? Czy w

    W momencie zrealizowania transakcji

> [...]
    > przelew wychodzi z banku..? Czy może przeliczane jest to po kursie srednim
    > dla danego dnia? czy moze po kursie najwyzszym danego dnia?

    W chwili uruchomienia transzy - nie ważne czy transza leci na ROR w BPH czy
    też w innym banku. Jeżeli jest uch na kredycie to wz tego momentu brany jest
    kurs.

    > Konkretie chodzi o bank BPH.

    Konkretnie odpowiadam jak to się dzieje w BPH

    > z gory dzieki za odpowiedz!
    > pozdrawiam
    > tomek.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2005-07-07 15:12:48
    Od: "XT600" <t...@w...pl>

    > W chwili uruchomienia transzy - nie ważne czy transza leci na ROR w BPH
    > czy też w innym banku. Jeżeli jest uch na kredycie to wz tego momentu
    > brany jest kurs.

    A czy ktos z Was wie czy jest inna metoda uruchamiania kolejnych transz, niz
    za posrednictwem pracownikow banku? np czy mozna samemu przez internet, w
    dogodnym dla siebie momencie, przy dogodnym kursie..?
    Bo zawsze gdy kurs CHF sie chwiliwo umocni, pracownicy zwlekaja ze
    zrealizowainem dyspozycji i realizuja ją po spadku kursu.. Wachania niby nie
    duze ale przy takiej kwocie dla mnie to roznica 200-400 zł musze dopłacac do
    kazdej transzy :(

    pozdrawiam
    tomek.

  • 5. Data: 2005-07-07 16:14:36
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A czy ktos z Was wie czy jest inna metoda uruchamiania kolejnych transz,
    > niz za posrednictwem pracownikow banku? np czy

    Tylko i wyłącznie przez pracownika

> [...]
    > Bo zawsze gdy kurs CHF sie chwiliwo umocni, pracownicy zwlekaja ze
    > zrealizowainem dyspozycji i realizuja ją po spadku kursu.. Wachania niby

    To jak kurs jest dobry to zażycz sobie uruchomienie transzy od ręki.

    > duze ale przy takiej kwocie dla mnie to roznica 200-400 zł musze dopłacac
    > do kazdej transzy :(

    Zdarzają się i sytuacje w drugą stronę.

    Darek

  • 6. Data: 2005-07-07 21:41:53
    Od: RadoW <r...@i...NOSPAM.pl>

    XT600 napisał(a):

> [...]
    > duze ale przy takiej kwocie dla mnie to roznica 200-400 zł musze dopłacac do

    Innej metody nie ma. Ale możesz niejako sam zadecydować. Sprawdzasz kurs
    i jak ci pasuje składasz dyspozycję po czym czekasz na potwierdzenie
    wykonania. Cirka ebałt 3 minuty.

    Pozdr.

    --
    "Zasada rownosci nie stanowi przeszkody w utrzymywaniu lub przyjmowaniu
    srodkow zapewniajacych specyficzne korzysci dla osob plci

  • 7. Data: 2005-07-09 14:45:53
    Od: Krzysztof Adamski <k...@o...pl>

    XT600 napisał(a):
> [...]
    > duze ale przy takiej kwocie dla mnie to roznica 200-400 zł musze dopłacac do

    Ja uruchamialem kolejne transze tylko przez pracownika banku. Natomiast
    jesli chodzi o kurs - to najlepiej wyplacac w godzinach popoludniowych
    (opieram sie na praktyce pracownika BPH). Wtedy on moze wziac kurs
    poranny, poludniowy i popoludniowy i wybrac sposrod nich ten najlepszy
    dla Ciebie (przynajmniej tak robila pani, z ktora sie konktaktuje w
    sprawach kredytu).

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Adamski

  • 8. Data: 2005-07-09 15:31:05
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ciebie (przynajmniej tak robila pani, z ktora sie konktaktuje w sprawach

    Jak zacznie dopłacać z własnej kieszeni za takie działanie to zaraz
    przestanie wybierać sobie kursu.

    Darek

  • 9. Data: 2005-07-09 17:16:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Darek napisał(a):

    > Jak zacznie dopłacać z własnej kieszeni za takie działanie to zaraz
    > przestanie wybierać sobie kursu.

    :)))))))))))))

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2005-07-11 06:27:12
    Od: Krzysztof Adamski <k...@o...pl>

    Darek napisał(a):

    > Jak zacznie dopłacać z własnej kieszeni za takie działanie to zaraz
    > przestanie wybierać sobie kursu.
    >

    > Darek

    :))

    Dobre - a powaznie to mysle, ze to jest dla nich jak najbardziej
    dozwolona polityka ze strony banku.

    Pozdrawiam,

    Krzysiek