  • 1. Data: 2009-03-22 00:20:30
    Temat: Projekt PI - jakieś propozycje zmian dotyczące rynków ?
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    a może jakiś programista coś pomoże ?
    http://projektpi.pl/forum.html?func=view&catid=7&id=
    859&limit=20&start=200#3874

    pozdr

  • 2. Data: 2009-03-22 00:25:31
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    WTF?

  • 3. Data: 2009-03-22 00:50:31
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    skippy pisze:
    > WTF?

    polityka porywa jakos wiekszosc spoleczenstwa.
    jest inicjatywa i moze nie wszyscy slyszeli.
    organizuja sie internauci chcac zbudowac program i zmienic Polske.
    moze naiwnie, ale internet daje jednak mozliwosci, jakich nie ogarnia w
    tej chwili wiekszosc ludzkosci.

  • 4. Data: 2009-03-22 06:57:06
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Doradca <n...@m...pl> napisał(a):

    > a może jakiś programista coś pomoże ?
    > http://projektpi.pl/forum.html?
    func=view&catid=7&id=859&limit=20&start=200#3874

    > pozdr

    Interesujący pomysł, mam tylko trzy zastrzeżenia:

    1. Skąd pewność, że wybory odbędą się w 2011 r?
    2. "If voting could really change things,it would be illegal"
    (Gdyby wybory mogły coś zmienić, byłyby nielegalne) Revolution Books, New
    York , New York .
    3. NTG

    kc

  • 5. Data: 2009-03-22 07:53:52
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    kc pisze:
> [...]
    > 2. "If voting could really change things,it would be illegal"
    > (Gdyby wybory mogły coś zmienić, byłyby nielegalne) Revolution Books, New

    Ad1. nie ma to znaczenia. jak dla mnie, to w najbliższych wyborach
    mozna hurtowo rzucic poparcie na UPR i w kolejnych wygrac samodzielnie.
    zreszta ja bym wolal, zeby bylo to bardziej platforma dla dyskusji
    obywateli z roznymi partiami i forum dla nieznanych partii plus 3,14 ;)

    Ad2. możliwości jakie daje internet sa nie do ogrniecia dla sporej
    czesci ludzkosci. niewielu zauwazylo skokowy przyrost Wolnosci

    Ad3. jak klotnie sa na tej grupie o polityce to rozumiem, ale NTG dla
    wartosciowych koncepcji ?

    pozdrawiam
    Tomasz

  • 6. Data: 2009-03-22 08:27:05
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Doradca <n...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > czesci ludzkosci. niewielu zauwazylo skokowy przyrost Wolnosci
    >
    > Ad3. jak klotnie sa na tej grupie o polityce to rozumiem, ale NTG dla

    Posłużę się znowu cytatem:
    "Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty
    is a well-armed lamb contesting the vote!" Benjamin Franklin
    Nie wiem jaki jest twój punk widzenia, powiem ci co ja widzę:
    Wyglądam przez okno - szarość lat siedemdziesiątych, wyjeżdżam na drogę -
    "koci" bruk lat sześćdziesiątych był mniej wyboisty, włączam radio -
    prowadzący audycję przedstawia mi swojego rozmówcę: "witamy dziś twórcę
    polskiego cudu gospodarczego, prof. Leszka B". Wiesz ile już przeżyłem
    wyborów?
    Inicjatywa jest ok., boję się tylko że będzie to znowu akcja typu &#8222;zabierz
    babci dowód&#8221;.
    Kc
    PS. UPR &#8211; powinna w końcu otrzymać szanse, ale do tego nigdy nie dojdzie.

  • 7. Data: 2009-03-22 08:34:15
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Doradca" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ad1. nie ma to znaczenia. jak dla mnie, to w najbliższych wyborach
    > mozna hurtowo rzucic poparcie na UPR...

    Nie pozwolą, nie ma takiej możliwości.