  • 1. Data: 2009-03-21 17:18:26
    Temat: rzad USA znalazl winnego kryzysu
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,

    "[...] Bankowcy z Wall Street i londyńskiego City wyrażają
    zaniepokojenie wobec kroków, jakie podjęli amerykańscy kongresmeni, aby
    obłożyć wysokimi podatkami premie wypłacane najwyżej zarabiającej kadrze
    instytucji korzystających z pomocy państwa.[...] "

    http://ft.onet.pl/11,23711,podatek_od_premii_oburza_
    bankowcow,artykul.html

    wedlug rzadu USA winni sa bankowcy, a moim zdaniem to jest nie prawda, w
    polsce mamy KNF, w USA tez jest podobna instytucja, ktora reguluje
    polityke kredytowa bankow, chcialem tylko przypomniec, ze to chyba w
    roku 2001, aby szybciej wyjsc z dolka, ktory mial mniejsce w tamtym
    okresie, rzad USA postanowil znacznie poluzowac polityke kredytowa
    bankow, przez odpowiednie regulacje

    teraz rzad USA, probuje zrzucic wine na bankowcow, to dla mnie jest nie
    dopomyslenia

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2009-03-21 18:21:19
    Temat: Re: rzad USA znalazl winnego kryzysu
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    R.M. pisze:
> [...]
    > bankow, przez odpowiednie regulacje
    >
    > teraz rzad USA, probuje zrzucic wine na bankowcow, to dla mnie jest nie

    A dla mnie do pomyslenia. Ustawa kominowa.
    Problem jest inny. Ustawa jest 4 miesięcy WSTECZNA!

  • 3. Data: 2009-03-21 18:30:28
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> pisze:

    bankowcow,artykul.html

    > A dla mnie do pomyslenia. Ustawa kominowa.
    > Problem jest inny. Ustawa jest 4 miesięcy WSTECZNA!

    Jak im sądy "zakażą" takiego selektywnego opodatkowania wstecz
    (na co jest spora+ szansa) to mogą pierdolnąć bardziej subtelnie:
    Banki którym pracownicy "dobrowolnie" nie oddadzą takich premii nie
    dostaną ani centa *dalszej* pomocy przez powiedzmy 10 lat.
    A potem wystarczy że skądś w końcu wycieknie lista winnych tego że bank
    nie może dostawać dalszej pomocy :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Taki z niego muzykant jak z koziego ogona klarnet, a z koziej dupy trąba.