    From: " kc" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Projekt PI - jakieś propozycje zmian dotyczące rynków ?
    Date: Sun, 22 Mar 2009 08:27:05 +0000 (UTC)

    Doradca <n...@m...pl> napisał(a):

    > Ad1. nie ma to znaczenia. jak dla mnie, to w najbliższych wyborach
    > mozna hurtowo rzucic poparcie na UPR i w kolejnych wygrac samodzielnie.
    > zreszta ja bym wolal, zeby bylo to bardziej platforma dla dyskusji
    > obywateli z roznymi partiami i forum dla nieznanych partii plus 3,14 ;)
    >
    > Ad2. możliwości jakie daje internet sa nie do ogrniecia dla sporej
    > czesci ludzkosci. niewielu zauwazylo skokowy przyrost Wolnosci
    >
    > Ad3. jak klotnie sa na tej grupie o polityce to rozumiem, ale NTG dla
    > wartosciowych koncepcji ?
    >
    > pozdrawiam
> [...]

    Posłużę się znowu cytatem:
    "Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty
    is a well-armed lamb contesting the vote!" Benjamin Franklin
    Nie wiem jaki jest twój punk widzenia, powiem ci co ja widzę:
    Wyglądam przez okno - szarość lat siedemdziesiątych, wyjeżdżam na drogę -
    "koci" bruk lat sześćdziesiątych był mniej wyboisty, włączam radio -
    prowadzący audycję przedstawia mi swojego rozmówcę: "witamy dziś twórcę
    polskiego cudu gospodarczego, prof. Leszka B". Wiesz ile już przeżyłem
    wyborów?
    Inicjatywa jest ok., boję się tylko że będzie to znowu akcja typu &#8222;zabierz
    babci dowód&#8221;.
    Kc
    PS. UPR &#8211; powinna w końcu otrzymać szanse, ale do tego nigdy nie dojdzie.