  • 1. Data: 2009-03-22 05:47:43
    Temat: Vince - The New Money Management:A Framework for Asset Allocation
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    może ktoś wie skad mozna sciagnac jako ebook:
    Vince - The New Money Management:A Framework for Asset Allocation

    dzieki.

  • 2. Data: 2009-03-24 17:13:46
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    może ktoś wie skad mozna sciagnac lub ma jako ebook:

  • 3. Data: 2009-03-24 17:43:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Mar, 18:13, "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
    > może ktoś wie skad mozna sciagnac lub ma jako ebook:
    > Vince - The New Money Management:A Framework for Asset Allocation
    >
    > dzieki.

    Polecam w podobnej tematyce
    Money Management - Ryan Jones - The Trading Game

    ed2k://|file|Money%20Management%20-%20Ryan%20Jones%2
    0-%20The%20Trading
    %20Game.pdf|1609719|68334F7C7B549C189F2781E8AB0F081C

  • 4. Data: 2009-03-25 00:35:54
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    macieks in
    d.googlegroups.com
> [...]
    > ed2k://|file|Money%20Management%20-%20Ryan%20Jones%2
    0-%20The%20Trading
    > %20Game.pdf|1609719|68334F7C7B549C189F2781E8AB0F081C

    ja szukam tej ksiazki dla kogos - jest zafiksowany i nie moze byc
    watpliwosci, ze to jest ta, o ktora chodzi w moim poscie :)
    za skrot - dzieki, ale w jakim sensie sa podobne? tylko w takim, ze o
    podobnej tematyce? to wiele jest podobnych o tej tematyce.