  • 21. Data: 2005-05-22 06:50:20
    Temat: Re: Proces Kamila P. - niegdy? stałego bywalca tej grupy.
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:42909adf.5081186@news.onet.pl...

    > Zgłaszam się do raportu.
    > Trochę jeszcze nas tu jest. Tylko lat i kilogramów przybyło :-)

    Heh, fajnie zobaczyć znowu stare twarze :)
    Taa, zaczęło się głównie od handlobanku - choć ja na pbb (z imienia i
    nazwiska :) byłem jeszcze wcześniej. Początek końca tamtego pokolenia to
    IMHO było ok 0,5-1 roku po otwarciu Inteligo. Potestowaliśmy wtedy wszystko
    co dało się potestować, napisaliśmy niemal wszystko co mogliśmy napisać :)

    pzdr
    topjes

  • 22. Data: 2005-05-22 19:43:50
    Temat: Re: Proces Kamila P. - niegdyś stałego bywalca tej grupy.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj"

    > To były dwa różne konkursy, w których zarówno Inteligo jak i e-PKO
    > go
    > wykiwały.
    > W przypadku e-PKO serwer miał niedokładnie czas ustawiony i
    > organizatorzy promocji stwierdzili, że zgłoszenie Kamila wpłynęło o
    > kilka sekund za wcześnie.

    ja wtedy tez z pko korespondowalem, ze to chamstwo robic konkurs wg
    czasu serwera a na www pokazywac czas z PC klientow.
    *** blad ***

  • 23. Data: 2005-05-23 06:48:47
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > tamtej ekipy sprzed kilku lat :) Ciekawe ile jest tu dziś osób, które były
    > na pbb pamiętnej nocy gdy uruchamiali mBank :)

    Bylismy nawet wczesniej.... :)

  • 24. Data: 2005-05-29 11:09:25
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

> [...]
    > Inteligo. Potestowaliśmy wtedy wszystko co dało się
    > potestować, napisaliśmy niemal wszystko co mogliśmy napisać :)

    Ale ciągle czytamy :).

    Wojtek Frabiński