Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2005-05-19 12:00:14
Temat:konto firmowe z limitem debetowym na start?
Od:"Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ktory bank otworzy mi konto z limitem debetowym ~10-15k
na start? Dodam, ze w tej chwili mam m.in. konto firmowe w BPH
na ktorym utrzymuje od ~5 lat wysokie obroty (powyzej 30k
miesiecznie) ale z roznych wzgledow oferta BPH mi nie pasuje.

Czy banki moga wziasc pod uwage historie / opinie innego banku
o kliencie czy beda patrzec wylacznie na dochody wspolnikow ?
Chodzi o S.C.
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta [kropka] pl

2. Data: 2005-05-19 13:03:06
Temat:Re: konto firmowe z limitem debetowym na start?
Od:"Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>
napisał w wiadomości
> Czy banki moga wziasc pod uwage historie / opinie innego banku
> o kliencie czy beda patrzec wylacznie na dochody wspolnikow ?
> Chodzi o S.C.

historia za 3 do 6 miesiecy + ostatnie pity powinna byc wystarczajaca do
przeniesienia konta do dowolnego banku wraz z limitem starym lub nowym
do calosci potrzebowac bedziesz zasw z us o niezaleganiu i z zusu dla
kazdego wspolnika, czasami platna opinia z poprzedniego banku
w sunie tona papieru, ale inaczej sie nie da ;-)

3. Data: 2005-05-20 09:50:55
Od:Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5/19/2005 3:03 PM, Krab wrote:

> [...]
> kazdego wspolnika, czasami platna opinia z poprzedniego banku
> w sunie tona papieru, ale inaczej sie nie da ;-)

Albo też będą usilnie nalegać, by zadłużył się "prywatnie" - a nie
"firmowo" :-)

Pzdr: Catbert