  • 1. Data: 2005-05-19 12:00:14
    Temat: konto firmowe z limitem debetowym na start?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Witam,

    Ktory bank otworzy mi konto z limitem debetowym ~10-15k
    na start? Dodam, ze w tej chwili mam m.in. konto firmowe w BPH
    na ktorym utrzymuje od ~5 lat wysokie obroty (powyzej 30k
    miesiecznie) ale z roznych wzgledow oferta BPH mi nie pasuje.

    Czy banki moga wziasc pod uwage historie / opinie innego banku
    o kliencie czy beda patrzec wylacznie na dochody wspolnikow ?
    Chodzi o S.C.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta [kropka] pl

  • 2. Data: 2005-05-19 13:03:06
    Temat: Re: konto firmowe z limitem debetowym na start?
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>
    napisał w wiadomości
    > Czy banki moga wziasc pod uwage historie / opinie innego banku
    > o kliencie czy beda patrzec wylacznie na dochody wspolnikow ?
    > Chodzi o S.C.

    historia za 3 do 6 miesiecy + ostatnie pity powinna byc wystarczajaca do
    przeniesienia konta do dowolnego banku wraz z limitem starym lub nowym
    do calosci potrzebowac bedziesz zasw z us o niezaleganiu i z zusu dla
    kazdego wspolnika, czasami platna opinia z poprzedniego banku
    w sunie tona papieru, ale inaczej sie nie da ;-)

  • 3. Data: 2005-05-20 09:50:55
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 5/19/2005 3:03 PM, Krab wrote:

> [...]
    > kazdego wspolnika, czasami platna opinia z poprzedniego banku
    > w sunie tona papieru, ale inaczej sie nie da ;-)

    Albo też będą usilnie nalegać, by zadłużył się "prywatnie" - a nie
    "firmowo" :-)

    Pzdr: Catbert