  • 1. Data: 2005-05-19 13:15:12
    Temat: Konto na walute euro?
    Od: "Mirek" <m...@o...pl>

    Gdzie takowe mogę założyć? najlepiej aby było bezpłatne i internetowe.
    Marzeniem by było mieć jeszcze KP lub KK na dzień dobry :)

    Mirek

  • 2. Data: 2005-05-19 13:18:52
    Temat: Re: Konto na walute euro?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mirek <m...@o...pl> wrote:
    > Gdzie takowe mogę założyć? najlepiej aby było bezpłatne i internetowe.
    > Marzeniem by było mieć jeszcze KP lub KK na dzień dobry :)

    KK? I co jeszcze? ;)
    Zobacz oferte BZ WBK i ING BSK (maja karty)
    Ewentualnie MultiBank lub Nordea Bank (bez karty)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-19 13:26:05
    Od: "Mirek" <m...@o...pl>

    > KK? I co jeszcze? ;)

    Chodziło mi o kodeks karny :))), a Ty masz dziwne skojarzenia:)))

    Ale serdeczne dzięki

    Mirek

  • 4. Data: 2005-05-19 13:27:42
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie takowe mogę założyć? najlepiej aby było bezpłatne i internetowe.
    > Marzeniem by było mieć jeszcze KP lub KK na dzień dobry :)
    >
    > Mirek

    Ja mam konto walutowe w Euro w BZWBK, jest bezpłatne, jest dostęp przez
    internet tez bezpłatny, jeśli masz też RORa to możesz sobie przewalutowywać
    między RORem a walutowym (też bezpłatnie). Do konta w Euro wydawana jest
    karta VC rozliczana w euro, karta niestety jest płatna, o ile pamiętam to 10
    euro rocznie.

    Grześ

  • 5. Data: 2005-05-19 13:42:23
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > karta VC
    MC
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 6. Data: 2005-05-19 13:54:33
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:428c97b1@news.home.net.pl...

  • 7. Data: 2005-05-19 14:09:23
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d6i4hu$c3s$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Grzes napisał:

    > Ja mam konto walutowe w Euro w BZWBK, jest bezpłatne, jest dostęp przez
    > internet tez bezpłatny, jeśli masz też RORa to możesz sobie
    > przewalutowywać między RORem a walutowym (też bezpłatnie).

    a ja znalazłem takie coś:
    "
    [...]
    - w przypadku przelewu walutowego pomiędzy rachunkami własnymi w Banku
    prowadzonymi w różnych walutach obowiązuje kwota minimalna operacji
    wynosząca 10 PLN (w przeliczeniu),
    - przelew walutowy na rachunek własny w Banku jest bezpłatny,
    [...]
    "

    --
    S pozdravem,
    August

  • 8. Data: 2005-05-19 14:12:14
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    > - w przypadku przelewu walutowego pomiędzy rachunkami własnymi w Banku
    > prowadzonymi w różnych walutach obowiązuje kwota minimalna operacji
    > wynosząca 10 PLN (w przeliczeniu),

    a, to pewnie coś typu GBP->EUR, sorry

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2005-05-19 14:46:10
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "August" <@www.augustowski.org> napisał w wiadomości

    > a, to pewnie coś typu GBP->EUR, sorry
    >

    > --
    > S pozdravem,
    > August

    nie wiem czy jest możliwy przelew między 2 kontami walutowymi i takich nie
    mam :)
    Ale jak robiłem przelew między PLN a EUR to minimalna kwota transakcji to 10
    PLN czyli niecałe 3 EUR.

    Grześ

  • 10. Data: 2005-05-19 15:39:06
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d6i94s$em9$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Grzes napisał:

> [...]
    > mam :)
    > Ale jak robiłem przelew między PLN a EUR to minimalna kwota transakcji to

    Ok,dzięki.

    --
    S pozdravem,
    August