  • 1. Data: 2005-05-19 11:04:52
    Temat: połączenie banków i ochrona danych osobowych
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Rozmawiałem przed chwilą z miłym panem z BPH w sprawie wniosku o karty i
    poprosił o uaktualnienie danych w bazie.

    Próbuję sobie przypomnieć moje kontakty z BPH i nic sobie nie przypominam.
    Natomiast miałem kiedyś, ok 5 lat temu konto walutowe w PBK, które
    zamknąłem.

    Czy BPH ma prawo do przechowywania moich danych?
    Obecnie zgadza się Imię, nazwisko i pesel - dlatego proszą o uaktualnienie.

    Czeka mnie więc dwie, a nie jedna wizyta w banku :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2005-05-19 11:16:28
    Temat: Re: połączenie banków i ochrona danych osobowych
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    plusz napisał(a):

    > Czy BPH ma prawo do przechowywania moich danych?
    > Obecnie zgadza się Imię, nazwisko i pesel - dlatego proszą o uaktualnienie.

    Przecież BPH i PBK się połączyły, tworząc jeden bank, dlatego akurat to
    nie powinno wzbudzać wątpliwości.