  • 1. Data: 2004-04-02 21:32:36
    Temat: Sensacja. Nowy sklep Ski-Team
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    Ta sensacja polega na tym, ze juz w dniu otwarcia wyrzucaja ze sklepu
    rowerowego klientow, jesli nieopatrznie pojawia sie tam z rowerem. Chodzi o
    nowy sklep w Warszawie (Wolska rog Karolkowej).

    Jakis mlody gostek, ktory robi tam chyba za kierownika, napadl na mnie, ze
    chodze z rowerem po sklepie i kazal sie wynosic. A istotnie szedlem
    wlasnie z rowerem do lady w koncu sali kupic lampke i ewentualnie opony.
    - Nie ma gdzie przypiac, mowie. Gostek potwierdza, no nie ma i zaraz
    sciemnia, ze przeciez ochroniarz mogl przypilnowac. Jak wchodzilem to
    zadnego ochroniarza nie bylo, jak wychodzilem rowniez.

    Jesli wyrzucaja to sie nie pcham, lampke kupilem w innym sklepie. Nawet
    gdyby tam byl ochroniarz i chcial pilnowac, to co - zostawiam tam rower?
    Rower ginie bo ochroniarza boli glowa, jest skacowany, ma to gdzies, a w
    ogole to przeciez nie jest od tego. Nie mowiac juz, ze w razie czego latwo
    sie wyprze. Mial pilnowac? Jak Boga kocha, ze pierwszy raz mnie na oczy
    widzi ! No przeciez nie bede z nim robil pisemnej umowy.

    Spokojnie trzeba sobie ten sklep odpuscic, niech sprzedaja polary i
    skarpetki. Rowerow to oni nie czuja.

  • 2. Data: 2004-04-02 23:28:56
    Temat: Re: Sensacja. Nowy sklep Ski-Team
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Antekant" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    No dobra. A o banku będzie dalej?

  • 3. Data: 2004-04-02 23:35:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Antekant napisał:
    > Ta sensacja polega na tym, ze juz w dniu otwarcia wyrzucaja ze sklepu
    > rowerowego klientow, jesli nieopatrznie pojawia sie tam z rowerem. Chodzi o
    > nowy sklep w Warszawie (Wolska rog Karolkowej).

    Żeby Cię wyrzucili z jakiegoś banku z tym rowerem, to bym zrozumiał
    dlaczego piszesz na tę grupę, ale tak? Tylko jeżdżą wszędzie tymi
    rowerami, człowiek boi się nawet do sklepu wejśc bo a nuż go rozjadą ;-)

    K.

  • 4. Data: 2004-04-03 09:09:12
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pią, 02 kwi 2004 o 17:35 GMT Krystek napisał(a):

    > Żeby Cię wyrzucili z jakiegoś banku z tym rowerem, to bym zrozumiał
    > dlaczego piszesz na tę grupę, ale tak? Tylko jeżdżą wszędzie tymi
    > rowerami, człowiek boi się nawet do sklepu wejśc bo a nuż go rozjadą ;-)

    A czy ktos widział zakaz wchodzenia do Banku z rowerem ?
    Albo na rolkach?

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Razem ponad 60 oryginalnych wzorów!
    zobacz http://alchemy.com.pl/koszulki/

  • 5. Data: 2004-04-03 09:44:43
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > A czy ktos widział zakaz wchodzenia do Banku z rowerem ?
    > Albo na rolkach?

    zakazu wjazdu samochodem tez nie widzialem

    kursor

  • 6. Data: 2004-04-03 09:59:39
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    kursor pisze:
    >zakazu wjazdu samochodem tez nie widzialem

    Ja za to widziałem zakaz wnoszenia broni.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2004-04-03 19:43:49
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    Sorry za ten watek, ale mialo isc - i poszlo - na zupelnie inna grupe ...
    nieladny komputer :)

  • 8. Data: 2004-04-07 14:52:05
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Antekant" <A...@o...pl> wrote in message

    > nieladny komputer :)

    Komputer jest tylko i az tak ladny (madry) jak jego user ;-)

    Hint -> Cancel

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 9. Data: 2004-06-02 05:49:10
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sat, 3 Apr 2004, kursor wrote:

    > zakazu wjazdu samochodem tez nie widzialem

    Zakaz wjazdu samochodem jest z definicji, bo dla klientow nie ma wjazdu,
    tylko sa wejscia, zazwyczaj z chodnikow. Natomiast osoba prowadzaca rower
    jest pieszym i zabranianie wchodzenia z nim do banku czy innej instytucji
    jest po prostu czepianiem sie, szukaniem ujscia agresji.

    M.