  • 1. Data: 2004-04-02 21:44:00
    Temat: Re: [Przeglad prasy] W ostatnich dw óch latach nie było żadnej upadł
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    02 Apr 04 12:22, tomasz seydlitz pisal do All:

    ts> fotografujesz jeszcze?
    ts> Naturalnie cyfrowo
    ts> jak slyszalem, masz obecnie duzo do roboty
    ts> chcalem ciebie odwiedzic , lecz niestety nie znalazlem twojego
    ts> "sklepu"
    ts> serdeczne pozdrowienia dla "majstra" od wicemajstra

    NTG, a na dodatek _przypadkowa zbiezność_ imienia i nazwiska
    - nie mam nic wspolnego z fotografiką

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2004-04-03 21:20:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mariusz Mroczkowski napisał:
    > NTG, a na dodatek _przypadkowa zbiezność_ imienia i nazwiska
    > - nie mam nic wspolnego z fotografiką

    NTG i tu się z Tobą nie sposób nie zgodzić. :>