    From: "Gorion" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z karta VISA VW
    Date: Sat, 3 Apr 2004 16:23:20 +0200

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> wrote in message
    news:c4me11$5bi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > (1) Karta byla nieaktywna w tym czasie

    Okey, karta była i jest nieaktywna - ale nie ma to nic do rzeczy bo są na
    niej już wszystkie informacje potrzebne do działania. A kiedyś mam ją
    przeciesz aktywować.

    > (2) PIN jest bezpieczny

    To akurat o niczym nie świadczy (płatności w terminalach sklepowych bez
    PIN'a)
    Chyba że PIN przyślą znowu nie tam gdzie trzeba :-/

    > (3) Nie mozna ta karta wykonac transakcji odmiejscowionych

    Po skopiowaniu paska patrz (2)

    To oczywiście czarny scenariusz, ale ponieważ VW mam głównie dla dużej
    liczby przelewów wolę się już obyć bez karty niż o to się martwić.

    Pozdrawiam

    ---