  • 1. Data: 2002-01-25 20:40:21
    Temat: Problem z Inteligo
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

    Witam,
    Wysłałem przelew z Inteligo do Kredyt Banku na konto nie rezydenta. Był to
    depozyt umożliwiający robienie zakładów przez internet (Expekt.com). Przelew
    doszedł zrobiłem parę zakładów, przegrałem 30 zł :), a tu dzwoni pani z
    Inteligo i mówi, że musze im przesłać umowę z adresatem przelewu, bo inaczej
    zwrócą mi kwotę przelewu :-o Wyjaśniłem, że umowy żadnej nie mam ani
    potwierdzenia rejestracji itp. Wysłuchała, poradziła się i kazała opisać to
    wszystko, oświadczyć, że nie mam żadnego potwierdzenia pisemnego, podpisać i
    wysłać faxem. Zrobiłem tak jak powiedziała na drugi dzień ( w środę). Patrzę
    dzisiaj...pieniądze wróciły na konto, cała kwota. Co robić? Wydaje mi się to
    trochę nie w porządku, w końcu przegrałem te 30 zł, no i chciałbym dalej
    mięć tam konto i robić zakłady.
    BTW musiałem zrobić przelew bo kartę Inteligo odrzucali, jakbym zapłacił
    kartą chyba nie byłoby takich problemów?
    Pozdrawiam,
    Rocco

  • 2. Data: 2002-01-25 21:02:48
    Temat: Re: Problem z Inteligo
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

> [...]
    > BTW musiałem zrobić przelew bo kartę Inteligo odrzucali, jakbym zapłacił
    > kartą chyba nie byłoby takich problemów?

    Akurat gram u buczkow internetowych, wiec moze moge pomoc.
    Wiec z tymi przelewami to jest bardzo roznie, ale jesli otworzyles
    w Expekcie konto w zlotowkach, to nie powinienes miec problemu
    z przelewem pieniedzy.

    Opowiem Ci moj przypadek, wplacilem kase przelewem
    na poczcie do Unibetu. Gram juz tam dobre 3 tygodnie,
    nagle przychodzi zwort kasy. Zdenerwowalem sie mocno,
    ale poszedlem do KredytBanku, jako ze mial to byc
    przelew na rachunek walutowy, musialem kupic dolary
    i dokonac przelewu w dolarach - obylo sie tym razem
    bez problemu.

    Wracajac do Expektu, jesli masz konto zlotowkowe,
    to ze nie przyjeto Ci przelewu to dziwna sprawa.
    Z tego co wiem to wina lezy po stronie Kredyt Banku.
    Najlepiej wplacac karta, jesli masz VE Inteligo
    to powinienes bez problemu zrobic depozyt
    w Expekcie, jak i u innych bukmacherow.

    Jesli jednak mimo wszystko karte Ci odrzuca
    to idz do Kredyt Banku, oni to zalatwia.

    Stiwi

  • 3. Data: 2002-01-25 21:09:39
    Od: Marcin Wabik <m...@w...pl>

    On Fri, 25 Jan 2002 22:02:48 +0100, "Stiwi" <s...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    >Z tego co wiem to wina lezy po stronie Kredyt Banku.
    >Najlepiej wplacac karta, jesli masz VE Inteligo
    >to powinienes bez problemu zrobic depozyt

    Ja mialem ten sam problem - karte Inteligo system nie akceptowal wiec
    zrobilem przelew do KB, ale po 2 dniach zadzwonila jakas pani z
    Inteligo i kazala mi wyslac jakies oswiarczenie/rachunek, czy
    cokolwiek innego... A, ze nic nie wyslalem to dalem sobie spokoj i
    kasa wrocila mi na konto. A z systemow buchmacherskich wyleczylem sie
    dzieki 5 euro na dzien dobry w Unibecie, ktore tak szybko jak przyszly
    tak szybko poszly :)))

    --
    Pozdrowienia,
    Marcin Wabik mailto:m...@w...pl

  • 4. Data: 2002-01-25 21:32:35
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    > kasa wrocila mi na konto. A z systemow buchmacherskich wyleczylem sie
    > dzieki 5 euro na dzien dobry w Unibecie, ktore tak szybko jak przyszly
    > tak szybko poszly :)))

    heh, no ja niestety sie jeszcze nie wyleczylem.
    Z 5 euro zrobilem 42 i sobie wyplacilem :)
    Gralem jeszcze w Gamebookers.com
    bardzo fajny buczek i przyjal ode mnie
    wplate VE Inteligo.

    Stiwi