    From: "Stiwi" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z Inteligo
    Date: Fri, 25 Jan 2002 22:02:48 +0100

    > trochę nie w porządku, w końcu przegrałem te 30 zł, no i chciałbym dalej
    > mięć tam konto i robić zakłady.
    > BTW musiałem zrobić przelew bo kartę Inteligo odrzucali, jakbym zapłacił
    > kartą chyba nie byłoby takich problemów?

    Akurat gram u buczkow internetowych, wiec moze moge pomoc.
    Wiec z tymi przelewami to jest bardzo roznie, ale jesli otworzyles
    w Expekcie konto w zlotowkach, to nie powinienes miec problemu
    z przelewem pieniedzy.

    Opowiem Ci moj przypadek, wplacilem kase przelewem
    na poczcie do Unibetu. Gram juz tam dobre 3 tygodnie,
    nagle przychodzi zwort kasy. Zdenerwowalem sie mocno,
    ale poszedlem do KredytBanku, jako ze mial to byc
    przelew na rachunek walutowy, musialem kupic dolary
    i dokonac przelewu w dolarach - obylo sie tym razem
    bez problemu.

    Wracajac do Expektu, jesli masz konto zlotowkowe,
    to ze nie przyjeto Ci przelewu to dziwna sprawa.
    Z tego co wiem to wina lezy po stronie Kredyt Banku.
    Najlepiej wplacac karta, jesli masz VE Inteligo
    to powinienes bez problemu zrobic depozyt
    w Expekcie, jak i u innych bukmacherow.

    Jesli jednak mimo wszystko karte Ci odrzuca
    to idz do Kredyt Banku, oni to zalatwia.

    Stiwi