  • 1. Data: 2002-01-25 21:47:19
    Temat: karta kredytowa BZWBK
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy istnieje możliwość uregulowania z w/w karty rachunków za prąd ,światło itp.
    oraz czy mozna wyjąć kase z niej bez prowizji?

  • 2. Data: 2002-01-25 22:33:06
    Temat: Re: karta kredytowa BZWBK
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Witam.
    > Czy istnieje możliwość uregulowania z w/w karty rachunków za prąd ,światło
    itp.

    Gdyby w/w instytucje akceptowały płatności kartą, to tak. W praktyce nie,
    zwykle nawet pz nie działa.

    > oraz czy mozna wyjąć kase z niej bez prowizji?

    Byłoby cudownie, ale nie.

    MichalL

  • 3. Data: 2002-01-26 13:16:45
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Czy istnieje możliwość uregulowania z w/w karty rachunków za prąd ,światło
    itp.
    > oraz czy mozna wyjąć kase z niej bez prowizji?

    Nie wiem, jakie masz zrodla swiatla - wynika z tego , ze nie na prad :)))
    W praktyce mozna zaplacic karta w BOKu wiekszosci operatorow telefonicznych,
    na pewno TPSA i Era ( przynajmniej w Krakowie tak jest). Chyba na zadna KK w
    rozumieniu kredytowej nie mozna kasy wziac bez prowizji, a podobnie tez na
    wiekszosc wypuklych debetowych nawet.

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-01-26 13:42:44
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...
    > Witam.
    > Czy istnieje możliwość uregulowania z w/w karty rachunków za prąd ,światło
    itp.

    A znasz taka karte, ktora mozna to zrobic w Polsce?

    Karol

  • 5. Data: 2002-01-28 08:41:20
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > Chyba na zadna KK w
    > rozumieniu kredytowej nie mozna kasy wziac bez prowizji, a podobnie tez na
    > wiekszosc wypuklych debetowych nawet.
    >
    > Wojtek

    Właśnie jedną znalazłem!
    http://www.raiffeisen.pl/index.php/d2d75f48aeda79df1
    aee310269c892a8

  • 6. Data: 2002-01-28 08:55:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie jedną znalazłem!
    > http://www.raiffeisen.pl/index.php/d2d75f48aeda79df1
    aee310269c892a8

    Oprocentowanie kredytu skutecznie zastepuje prowizje ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 7. Data: 2002-01-28 18:32:23
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oprocentowanie kredytu skutecznie zastepuje prowizje ;)
    >
    > Maciej

    Przeciez można korzystać z karty bez płacenia odsetek (21 dni od daty
    wyciągu ,czyli kredyt 0% do 51 dni)

  • 8. Data: 2002-01-28 18:35:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Przeciez można korzystać z karty bez płacenia odsetek (21 dni od daty
    > wyciągu ,czyli kredyt 0% do 51 dni)

    To nie dotyczy transakcji gotowkowych, a wlasnie o taka tu chodzilo.

    Maciej

  • 9. Data: 2002-01-28 18:47:45
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To nie dotyczy transakcji gotowkowych, a wlasnie o taka tu chodzilo.
    >
    > Maciej

    Ok.Masz rację.Tego nie doczytałem!
    Pozdrawiam Luk.