  • 81. Data: 2004-07-01 11:36:32
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojejwoli... (długawe)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > tak, ja i mój promotor

    Nie wiem kim jest Twój promotor i co sądzi o tym problemie ;-))) . Trochę to
    z resztą dzecinna argumentacja (w stylu - "mam starszego brata, który Cię
    zbije" ;-)))) IMHO Ty mylisz 2 rzeczy - zakaz dysponowania prawem do
    wynagrodzenia (czyli np. zrzeczenia się pensji na rzecz kuzyna), a prawem
    wydania przez pracownika dyspozycji, co do sposobu wypłaty. BTW - ten
    "promotor" to na tym "uniwersytecie" co to ma 5 lat i jeszcze nie zdążył się
    "zorganizować" ;-)))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 82. Data: 2004-07-01 11:43:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 30 Jun 2004 14:13:36 +0000 (UTC), "CzeslawEm."
    <n...@d...slp.peel> wrote:

    >To znaczy moze sobie zazyczyc zeby ktos cos wplacal na MOJE konto ?
    >Watpie.

    Sprawdź. Najlepiej złóż dyspozycję, żeby Twoje wtynagrodzenei szło na
    moje konto :)
    --
    ___________ (R)

  • 83. Data: 2004-07-01 16:09:02
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:cc0t0u$qk5$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Glenn z adresu <g...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > sposobu wypłaty. BTW - ten "promotor" to na tym "uniwersytecie" co
    > to ma 5 lat i jeszcze nie zdążył się "zorganizować" ;-)))) ?

    Chyba trafiony-zatopiony :-D . Bo jeśli hania nie wkłada w usta tego
    gościa własnych interpretacji, gdzie z uporem myli pojęcia - to facet
    musiał prawo kończyć na bardzo tajnych kompletach ;)

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 84. Data: 2004-07-01 16:22:04
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > konto to nie konta.

    Ależ jeśli pracodawca podpisze umowę zgadzając się nawet na 10 przelewów, to
    nie ma żadnych przeciwskazań.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 85. Data: 2004-07-01 16:28:34
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "hania" <o...@v...pl> napisał w wiadomości

    > no oczywiście że pracodawca nie będzie bawił sie w detektywa żeby dociekaĆ
    > czyje to jest konto, problem tkwi w tym że musi napisać na poleceniu
    przelewu
    > porócz nr konta jeszcze imię i nazwisko swojego pracownika a jesli ten
    > rachunek nie nalezy do pracownika - to już nie jest problem pracodawcy (a
    > tego co wiem to nr rachunku musi się zdadzać z danymi osobowymi
    właściciela -
    > żeby kasa wpłynęła)......

    no i skoro będąc obecną na tej grupie nawet tego nie wiesz, to i tutaj Cię
    uświadomię!
    Więc, możesz sobie wpisać zamiast imienia i nazwiska np. "Bin Laden" i podać
    prawidłowy numer konta i kasa wpłynie, nie masz generalnie pojęcia o czym
    piszesz, choć wydaje Ci się, że jest zgoła inaczej...

    Ale jak napisałaś, "...z tego co wiem..." i to jest podsumowanie Twoich
    wypowiedzi w tym wątku, a stało się to już nudne.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 86. Data: 2004-07-01 16:44:56
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> napisał w
    wiadomości news:cc1d49$3pc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chyba trafiony-zatopiony :-D . Bo jeśli hania nie wkłada w usta tego
    > gościa własnych interpretacji, gdzie z uporem myli pojęcia - to facet
    > musiał prawo kończyć na bardzo tajnych kompletach ;)

    hehe, to samo chciałem napisać...

    Pozdrawiam,
    Adam

    a Hani życzę mniej problemów z logiką...

  • 87. Data: 2004-07-01 17:11:40
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Ależ jeśli pracodawca podpisze umowę zgadzając się nawet na 10 przelewów, to
    > nie ma żadnych przeciwskazań.

    zgadza sie, chcialem jedynie podkreslic, ze pracodawca nie ma obowiazku
    lecz moze pojsc na taki uklad dobrowolnie.

    pozdr.
    marcin

  • 88. Data: 2004-07-01 19:40:29
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem [OT]
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Zamknąć i tyle. Jak ktoś chce to badziewie prywatnie utrzymywać, to jego
    > sprawa. Ale dlaczego ja mam się do tego przymusowo ze swoich podatków
    > dokładać, to zaiste nie rozumiem :-((((

    A tak swoja droga, wiadomo co to za uczelnia (lub "uczelnia")?

    > Poziom cytowań "naukowców" w
    > liczących się periodykach oczywiście poniżej zera. Socjalizm wiecznie żywy?

    Akurat tym bym sie nie kierowal - "poziom cytowan", "liczace sie
    czasopisma" i w ogole sposob publikacji "prac" i nadawania "tytulow
    naukowych" to jest takze dosc niezly socjalizm (albo i gorzej).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 89. Data: 2004-07-02 07:37:08
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym Adamo 2., o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > a Hani życzę mniej problemów z logiką...

    Przygnębiające jest to, że - jak zrozumiałem z poprzednich wypowiedzi -
    hania ma coś wspólnego ze studiowaniem prawa. A ja już z takimi sędziami
    miałem do czynienia. Mój radca prawny - czlowiek z dużym sądowym
    obyciem - na pytanie, czy wygramy jakąś sprawę, zwykł odpowiadać, że my
    mamy rację, ale czy wygramy, to na dwoje babka wróżyła. I mnie jego
    filozofię potwierdza życie, a poglądy prawne hani utwierdzają w
    przekonaniu, że na lepsze czasy nie mam co liczyć :-(

  • 90. Data: 2004-07-02 09:37:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A tak swoja droga, wiadomo co to za uczelnia (lub "uczelnia")?

    Prawdopodobnie uniwerek w Zielonej Górze.

    > Akurat tym bym sie nie kierowal - "poziom cytowan", "liczace sie
    > czasopisma" i w ogole sposob publikacji "prac" i nadawania "tytulow
    > naukowych" to jest takze dosc niezly socjalizm (albo i gorzej).

    No ale jest to jednak jakiś miernik (oczywiście niewystarczający), bo
    zewnętrzny. Co do socjalizmu - zazwyczaj uczelnie (niezależnie od kraju) są
    jego bastionem ;-)))