  • 1. Data: 2004-06-28 15:53:31
    Temat: Wrozenie z fusow....czyli kredyt w walucie ;)
    Od: "m79" <m...@o...pl>

    Witam,
    Jako ze jestem na etapie brania kredytu mieszkanowego (3 tyg i odliczam...)
    kusi mnie bardzo kredycik w CHF, tak wiec czytam, czytam, o ryzyku, o
    prognozach, itepe. a im wiecej czytam tym mniej wiem...dochodze momentami do
    wniosku ze teraz nawet w PLN to ryzyko ;-)
    tak z nudow zaczalem sobie przegladac archiwalne prognozy sytuacji na rynku
    walutowym... na bankier.pl znalazlem takie, ktora sie poki co sprawdzaja i
    jednoczesnie mnie przerazaja...
    "niektóre banki inwestycyjne widzą w najbliższych latach kurs eurodolara
    na poziomach 1,40 a nawet 1,80!"
    ( http://tinyurl.com/2nb7c , http://tinyurl.com/2r8hy )
    Podziwiam finansistow...Wy to macie leb! :-)
    --
    pozdrawiam
    Mariush