  • 1. Data: 2004-07-02 11:37:56
    Temat: Co jest z Kredyt bankiem
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Wysłałem przelew w środę rano i jeszcze przez czwartek i piątek nie doszedł.
    Możliwe to?. Wam też się coś takiego zdarzyło?

  • 2. Data: 2004-07-02 13:26:31
    Temat: Re: Co jest z Kredyt bankiem
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wysłałem przelew w środę rano i jeszcze przez czwartek i piątek nie
    doszedł.
    > Możliwe to?. Wam też się coś takiego zdarzyło?

    U mnie wsyztsko OK
    Marcin

  • 3. Data: 2004-07-02 15:23:07
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > doszedł.
    >
    > U mnie wsyztsko OK
    > Marcin

    Albo odbiorca niedokładnie sprawdził, to niemożliwe żeby przez calutkie 2 dni,
    czyli 48 h, a nawet 52 h przelewy niedochodziły.

  • 4. Data: 2004-07-05 08:48:26
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Może wina leży po stronie banku odbiorcy?
    Marcin