  • 11. Data: 2004-07-02 18:43:23
    Temat: Re: Pożeganie Citianku :-)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No i skąd ci wyszła opłata za Inteligo = 0,99 zł?

    Miesięczna opłata za VE.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-07-02 18:51:09
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Nic mnie już nie jest w stanie tam zdziwic :-) Przeżyłem sporo z nimi :-)))
    > (3 lata z Citi i rok,dwa z handlobankiem)

    ;-)

    > Tak samo jak nic w BZWBK nie jest w stanie mnie zdziwic (ale to od
    > miesiaca - kiedy to zobaczylem niedysponentk,e ktora na slowa, ze dlugo
    > trzeba czekac aby cos zalatwic (15 min) powiedziala naprawde zdziwiona "TO
    > BYŁO DŁUGO?") :-))

    Jednen z klientów (sp. z o.o.) mial rachunek w wbk. To było wtedy co
    przechodzili na nowy system. Jednego miesiąca cos im sie spsuło i nie wyszły
    przelewy do ZUS. Później jeszcze przez 2 tygodnie nie potrafili wysłać tych
    przelewów (zus). Zeby bylo śmieszniej - mieli linie kredytową, ktora sie akurat
    kończyla. Oczywiscie bank profilaktycznie (chyba chcieli zwiekszyc) zawołał o
    zaśw.o niezaleganiu z ZUS. Jako ze wbk nie wyslał przelewów to na zaśw. mieli na
    ze zalegają ;) I co zrobił bank ? Wypowiedział im umowę kredytową ;D
    Później - wysłał w końcu te przelewy (zus) ale ..... TRZY razy !! Nie muszę
    chyba mówić, ze ZUS nie zwraca nadpłaconych składek.
    Ale to nie koniec. Na zdecydowany sprzeciw wycofali wypowiedzenie kredytu,
    tylko, że....... coś nie mogli kredytu ponownie uruchomić. Następnie kredyt
    jednak uruchomili, ale nie na tym koncie co trzeba (chyba jakiemus innemu
    klientowi) ;)
    No ale finalnie po trzech miesiacach w koncu kredyt sie pojawil ;) Co oczywiście
    nie oznacza, ze przelewy ZUSowskie zaczęły działać...
    Jak jest teraz to nie wiem - szczerze mówiąc to nie chce wiedzieć ;D

    --
    Witek

  • 13. Data: 2004-07-02 19:11:23
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No tak, ale jak wydedukowałem jesteś studentem, dla mnie np. ING
    kosztowałby już
    > 6 zł miesięcznie lub więcej.

    ING ma fajna sprawe - mozesz miec 99 lat i byc na studiach podyplomowych czy
    innej szkole i przysluguje Ci konto Student :-)

    Zaloz w promocji :-) 3 m-ce gratis - a zobaczysz czy Ci tam sie ogolnie
    spodoba. Jesli nie, to ladnie dziekujesz :-) A jeśli trochę używasz konta -
    np zrobisz min 3 przelewy, to za prowadzenie konta zapłacisz 3,99 (Konto
    Starndard)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-07-02 19:33:26
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 21:11:23 +0200, "JaKi" <j...@g...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >np zrobisz min 3 przelewy, to za prowadzenie konta zapłacisz 3,99 (Konto

    Przeglądałem ofertę i jest taka niespójna. ;) Za drogie przelewy + opłata za
    konto - przy kilkunastu przelewach miesięcznie nie wychodzi to korzystnie.
    Do tego opłaty za zmianę zlecenia stałego, eeee... Gdyby chociaż FI były bez
    prowizji, ale nie... ciągną kasę z opłat aż miło.

  • 15. Data: 2004-07-02 19:43:56
    Temat: ING
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Przeglądałem ofertę i jest taka niespójna. ;) Za drogie przelewy + opłata
    za
    > konto - przy kilkunastu przelewach miesięcznie nie wychodzi to korzystnie.

    Konto Standard - Taryfa 2 (to za 3,99 w przypadku 3 przelewow)

    - przelewy przez INGBank OnLine - 0 PLN

    > Do tego opłaty za zmianę zlecenia stałego, eeee...

    Sa, natomiast PZ jest darmowe

    Gdyby chociaż FI były bez
    > prowizji, ale nie... ciągną kasę z opłat aż miło.

    Ja jeszcze nie zarobilem na prowizje kupujac przez Inteligo :-) ale juz
    bliziutko jestem

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-07-02 20:25:25
    Temat: Re: ING
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 21:43:56 +0200, "JaKi" <j...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Konto Standard - Taryfa 2 (to za 3,99 w przypadku 3 przelewow)
    >
    >- przelewy przez INGBank OnLine - 0 PLN

    Gdzie 0 zł? Jak byk stoi - 1 PLN dla Standard (do innych banków oczywiście).
    http://www.ing.pl/u235/navi/105911

    >Sa, natomiast PZ jest darmowe

    Z PZ nie korzystam, chcę sam decydować kiedy płacę.

    >Ja jeszcze nie zarobilem na prowizje kupujac przez Inteligo :-) ale juz
    >bliziutko jestem

    No właśnie, dla niedużych "oszczędnościowych" kwot kupowanie z prowizją funduszy
    "bezpiecznych" mija się z celem. Np. fundusz ma 4,5% zysku, prowizja 2%, więc
    zostaje mi 2,5%. Do tego inflacja i jestem na minusie.

  • 17. Data: 2004-07-02 21:17:33
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Dnia Fri, 2 Jul 2004 21:43:56 +0200, "JaKi" <j...@g...pl>
    > wklepał(-a):

    > Gdzie 0 zł? Jak byk stoi - 1 PLN dla Standard (do innych banków oczywiście).
    > http://www.ing.pl/u235/navi/105911

    Ja się opieran ma papierowej TOiP :-)

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2004-07-02 21:45:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 2 Jul 2004 23:17:33 +0200, "JaKi" <j...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Ja się opieran ma papierowej TOiP :-)

    Z którego roku, hę?

  • 19. Data: 2004-07-03 07:39:16
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Z którego roku, hę?

    Wewnętrzna, mam nadzieję że aktualna :-), sprawdzę w poniedziałek :-)

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2004-07-05 10:28:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzis nadszedl ten dzien kiedy moge spokojnie opuscic Citibank ;)
    > Przegladnalem jeszcze ich strone i niech mi kos powie czemu:

    No zobaczymy - zamykalem konto telefonicznie - czas 24 min lacznie z
    przekonywaniem o nie zamykaniu i oferta 3 miesiecy za darmo przy CitiOne :-)
    Byle twardy i sie nie dalem. Za 30 dni powinno byc juz po sprawie -
    zobaczymy :D CitibankOnline juz zablokowany :-)

    --
    JaKi