  • 1. Data: 2004-07-02 11:25:49
    Temat: [Lukas] Jaki numer rachunku
    Od: "Marcin__" <t...@w...pl>

    Wiatm grupe

    Mam pytanko do tych co maja konto w Lukas Banku. Jaki wyświetla się wam
    numer rachunku po zalogowaniu nowy czy stary, bo ja mam ciągle stary numer a
    od 1.07 obowiazuja tylko nowe numery, wiec chyba tez powinien pojawiac sie
    juz nowy numer.

    Marcin__

  • 2. Data: 2004-07-02 11:30:47
    Temat: Re: [Lukas] Jaki numer rachunku
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marcin__ wrote:
> [...]
    > od 1.07 obowiazuja tylko nowe numery, wiec chyba tez powinien pojawiac sie

    Od dłuższego czasu tylko nowy.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-07-02 11:31:50
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marcin__ wrote:

> [...]
    > od 1.07 obowiazuja tylko nowe numery, wiec chyba tez powinien pojawiac sie

    Od dłuższego czasu (gdy Lukas wprowadził NRB) oba. Przez ostatnie parę
    dni też.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2004-07-02 11:40:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Od dłuższego czasu (gdy Lukas wprowadził NRB) oba. Przez ostatnie parę
    > dni też.

    A mnie podarowali 50 groszy, albo 1 PLN zaległych prowizji. :-)

    Wisiało w zaległych od kilku miesięcy jako, że saldo=const=0 :-)

    teraz jest 0 :-)

  • 5. Data: 2004-07-02 15:39:00
    Od: "Marcin__" <t...@w...pl>

    Witam,

    > Od dłuższego czasu (gdy Lukas wprowadził NRB) oba. Przez ostatnie parę
    > dni też.

    O ile pamiętam tez miałem oba przez kilka dni, a potem wrócił stary numer. A
    jak pytałem się przez pocztę wewnętrzną to mi odpowiedzieli ze dopiero jak
    przejdą tylko na nowe rachunki to mi się pojawi nowy numer. Z tego to już
    nie wiem czemu tylko ja mam stary numer nie lubią mnie czy co :-))

    --
    Marcin__

  • 6. Data: 2004-07-02 16:32:33
    Od: d...@p...onet.pl

    napisz, że nie widzisz NRB pocztą wewnętrzną to Ci poprawią,
    ja też tak miałem i pomogło.

    pozdr.

  • 7. Data: 2004-07-03 07:52:16
    Od: "Marcin__" <t...@w...pl>

    Witam,

    > napisz, że nie widzisz NRB pocztą wewnętrzną to Ci poprawią,
    > ja też tak miałem i pomogło.

    Dzięki. Wczoraj juz napisalem zobaczymy kiedy poprawia, ele najciekawsze
    jest ze w tej sprawie juz raz pisalem i odpisali ze zmiana bedzie dopiero bo
    przejsciu tylko na NRB.

    --
    Marcin__