  • 11. Data: 2019-12-08 13:39:17
    Temat: Re: Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
    Od: z <...@...pl>

    > Zaś ta grupa jest o bankach, więc zamieszczanie informacji
    > dotyczących banków nie może być postrzegane jako spamowanie!

    I gimbaza w to wierzy. Trzeba chronić młodzież przed ZŁEM w każdej
    postaci ;-)
    Dziwne że taki guru od wszystkiego też się na to nabiera ;-)

  • 12. Data: 2019-12-08 13:45:46
    Od: z <...@...pl>

    > "jakdorobic.com" b...@g...co
    >
    > Moja propozycja -- nie przejmuj się chamskim/prostackim/złośliwym zetem...

    Chamstwo to jest złośliwe i natrętne SPAMOWANIE i nakłanianie do złego
    rozporządzenia mieniem.
    Chcesz żeby Twoje dziecko uległo takiemu ŁAJDAKOWI i przetupało swoje
    kieszonkowe (taka minimalistyczna wersja ;-) )

    Jak widać z etyki to umiesz tylko wygłaszać wszędzie gdzie się da TWOJE
    zdanie na każdy temat. Tak masz prawo do swojego zdania dopóki nie
    robisz innym krzywdy.

    A mi wolno zapytać poraz enty z czego żyje BEZCZELNY SPAMER?
    Z wisienek czy strony fufufu?

    Dotąd nie pokazał że ma jaja i się na to nie zanosi.

    Ale to nie znaczy że trzeba przestać przed nim ostrzegać.

  • 13. Data: 2019-12-09 02:04:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5deceef4$0$17343$6...@n...neostrada.pl

    > Trzeba chronić młodzież przed ZŁEM w każdej postaci ;-)

    Dlaczego?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 14. Data: 2019-12-09 02:08:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5decf079$0$17343$6...@n...neostrada.pl

    > Chcesz żeby Twoje dziecko uległo takiemu ŁAJDAKOWI

    Tobie? -- nie mam dzieci, ale nie chciałbym,
    by czyjekolwiek dziecko Ci uległo...

    > masz prawo do swojego zdania dopóki nie robisz innym krzywdy.

    Innym zdaniom?

    > Dotąd nie pokazał że ma jaja i się na to nie zanosi.

    Toś Ty napalona panieNA?...

    > Ale to nie znaczy że trzeba przestać przed nim ostrzegać.

    [odrzucone kobiety są mściwe... jak widać...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 15. Data: 2019-12-09 07:42:34
    Od: z <...@...pl>

    I właśnie za powodu pisania takich głupot powinieneś płacić BYKOWE. ;-)

    Teraz kombinuj wywód konstytucyjny poparty doświadczeniami życiowymi.
    Upps. Zapomniałem że nie masz dzieci. Nikt nie jest doskonały ;-)

  • 16. Data: 2019-12-12 01:32:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5dedecd9$0$17352$6...@n...neostrada.pl

    >I właśnie za powodu pisania takich głupot powinieneś płacić BYKOWE. ;-)

    Wprowadzono 500+ na drugie i kolejne -- brak długotrwałego efektu...
    Gdy PO przejęła władzę -- efekt (wzrost ciążenia) był podobny...
    Teraz rozszerzono 500+ na każde -- IMO znów będzie podobnie...
    (drgnie na rok czy dwa -- albo nie drgnie...)

    Gdyby suweren rządził mądrze, zauważyłby, że wspieranie
    ,,potrzebujących'' niekoniecznie jest mądre, gdy jest
    okupione krzywdzeniem (spychaniem do śmietnika) ludzi
    myślących...

    Ciągłe odbieranie szans ludziom myślącym (usprawiedliwiane
    niesieniem pomocy potrzebującym) prowadzi do biednienia
    ogółu (i myślących, i ,,potrzebujących'') oraz do
    wzbogacania elit rządzących... (raz Tusk nachapie
    się, raz Kaczyński -- itd...)

    Można wprowadzić bykowe, można przywrócić kołchozy, można
    uczynić cokolwiek nieuczciwego -- z tym samym skutkiem...
    (Lenin czy Hitler naje się do syta -- społeczeństwo ucierpi)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-12-12 08:28:43
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > Teraz rozszerzono 500+ na każde -- IMO znów będzie podobnie...
    > (drgnie na rok czy dwa -- albo nie drgnie...)

    Jak chcesz szybkiego efektu to zarządź przymusową dekarbonizację i
    dziesięciokrotną podwyżkę cen prądu.

    Dzieci będziesz miała na pęczki w MIG ;-)

  • 18. Data: 2019-12-12 12:04:45
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu środa, 4 grudnia 2019 21:15:19 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:
> [...]
    klientom 100 zł łatwej premii na start. Aby odebrać bonus wystarczy zawnioskowanie o
    kartę z dedykowanego linku wraz z pozytywnym przejściem procesu weryfikacji. Karty
    docierają z opóźnieniem, ponieważ Twisto cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

    > i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS
    >
    > https://finansowewariacje.wordpress.com/

    Twisto nie współpracuje z BIK. Ani nie sprawdza tam klientów, ani nie wpisuje.
    Sprawdza tylko w KBIG, należącym do CRIF. To baza o wiele mniejszym znaczeniu.

  • 19. Data: 2019-12-13 08:17:55
    Od: z <...@...pl>

    Czyli przebrzydły spamer kontroluje swoje wątki i potrafi odpowiadać na
    pytania
    Oczywiście tylko na wygodne pytania bo na niewygodne MILCZY w 13 językach...
    Żałość

  • 20. Data: 2019-12-15 13:34:54
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:50:14 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    > Coś mi się kojarzy, że o jakiejś promo czytałem, że nie sprawdzają w BIK, a jedynie
    w którymś z BIG - ale nie pamiętam już, czy chodziło akurat o twisto.

    > A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
    > Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

    Tak w KBIG, należącym do CRIF. Twisto działające w Polsce jest zarejestrowane w
    Polsce jako spółka z o.o.