  • 1. Data: 2009-11-28 09:12:21
    Temat: [Polbank] Koniec oscylatora?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    28.11 sobota

    - stan Oszczędzającego: 5

    - przelew z Mocno Oszczędzającego na Oszczędzający: 5000 - wykonał się z
    datą 30.11

    - stan Oszczędzającego w internecie (lista rachunków): 5005

    - próba wypłaty 1000 w Euronecie: "kwota wypłaty przekracza dostępne
    środki"

    - wyświetlenie stanu konta w bankomacie Polbanku: 5

    "Chwilowy błąd" czy zmiana zasad działania systemu?

  • 2. Data: 2009-11-28 10:16:44
    Temat: Re: [Polbank] Koniec oscylatora?
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w
    wiadomości news:heqphl$ogt$1@news.onet.pl...
> [...]
    > środki"
    >
    > - wyświetlenie stanu konta w bankomacie Polbanku: 5
    >
    > "Chwilowy błąd" czy zmiana zasad działania systemu?

    Jak już się chcą tak bawić to niech zrobią ten przelew z datą aktualną
    bo w ten sposób to aby wypłacić kasę w sobotę trzeba już w piątek
    pamiętać aby zrobić przelew z mocnego na gotówkowy

  • 3. Data: 2009-11-28 18:42:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 28 Nov 2009 19:01:29 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Była informacja o zmianie systemu.
    > Dodatkowo w piątek widziałem, że ludzie mieli problemy z wypłatami -
    > może też z ww. powodu.

    Chodzi o zmiany sprzed tygodnia (21.11)? Czy było coś i w tym tygodniu?