  • 11. Data: 2009-11-29 17:46:28
    Temat: Re: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-29, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > A czym mam go zwalczać? Napalmem? Godnościom osobistom?

    Niczym. Takie pojedyncze przypadki to się po prostu ignoruje,
    podobnie jak staruszkę przechodzącą w niedozwolonym miejscu.
    A od zwalczania przypadków poważniejszych to jest administrator
    serwera i ew. Policja.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-11-29 18:17:47
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:47:11 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Że też nie ma rady na takich idiotów. Zgłosiłem spam do o2 i wysyłam na
    > adres z postu 500 MB w porcjach po 3 MB, ale cóż to da... :>

    Wybacz ale jesteś idiotą. Zapychasz co najwyżej serwer o2. Spamerzy mają to
    i tak w dupie. Co zrobisz jak ktoś ci zaspamuje skrzynkę bo jakiś automat
    spamerski podstawi twój adres do From:?

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-11-29 18:28:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wybacz ale jesteś idiotą. Zapychasz co najwyżej serwer o2. Spamerzy mają
    > i tak w dupie. Co zrobisz jak ktoś ci zaspamuje skrzynkę bo jakiś automat
    > spamerski podstawi twój adres do From:?

    Co do twojego komentarza, niewykluczone, iż nie doceniasz współczesnych
    przepustowości. Takie 500 MB czy nawet 50 GB dla zespołu serwerów jest w
    zasadzie niezauważalne, natomiast może być kłopotliwe dla adresata.

    Natomiast co do twojego pytania: jeśli jakiś automat podstawi mój adres do
    pola from, nauczę się jak się przed tym bronić. Mam nadzieję, że pomogłem.

  • 14. Data: 2009-11-29 18:37:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:p...@l...org.p
    l...

    > Że też nie ma rady na takich idiotów. Zgłosiłem spam do o2 i wysyłam na
    > adres z postu 500 MB w porcjach po 3 MB, ale cóż to da... :>

    nic, tylko tepsa bedzie pchala durne bajty...
    gostek przez www wywali caly ten twój "pomysł" dwoma klikami....

    george

  • 15. Data: 2009-11-29 18:41:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-29 18:26, Valdi wrote:
    > Głupota ludzka nie zna granic.

    To jest znane od daaawna.

    > A biorąc pod uwagę, że polskie społeczeństwo
    > (i nie tylko) z roku na rok jest coraz głupsze to i chętnych nie powinno
    > brakować.

    Valdi, co Ty dzisiaj taki pesymistycznie nastawiony jesteś ? :-)

    Moim zdaniem średni poziom głupoty się jednak zmniejsza, tylko
    powoli. A że rozrzut rośnie, to i te skrajne, pokazywane w
    telewizorni, opisywane w prasie, radiu i internecie przypadki robią
    się coraz jaskrawsze :)
    A co poniektórzy dziennikarze (ze skrajnego - w tę samą stronę -
    percentyla) jeszcze kontrast podkręcają ;-)

    witrak()

  • 16. Data: 2009-11-29 18:42:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > nic, tylko tepsa bedzie pchala durne bajty...
    > gostek przez www wywali caly ten twój "pomysł" dwoma klikami....

    Tzn. jak on to zrobi? Po czym odróżni co wywalać a co nie? Użyłem programu,
    który dla każdej porcji daje inny adres nadawcy oraz inny tytuł wiadomości.
    Na jakiej zasadzie działa to wywalanie dwoma klikami? No chyba że mówimy o
    opcji typu "skasuj wszystko", to wiadomo.

  • 17. Data: 2009-11-29 18:44:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 19:28:05 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Co do twojego komentarza, niewykluczone, iż nie doceniasz współczesnych
    > przepustowości. Takie 500 MB czy nawet 50 GB dla zespołu serwerów jest w
    > zasadzie niezauważalne, natomiast może być kłopotliwe dla adresata.

    Dla adresata jeszcze mniej. I wiesz, że to co robisz może być potraktowane
    jako wykroczenie/przestępstwo w niektórych krajach (nie wiem jak aktualnie
    u nas).

    > Natomiast co do twojego pytania: jeśli jakiś automat podstawi mój adres do
    > pola from, nauczę się jak się przed tym bronić. Mam nadzieję, że pomogłem.

    I teraz mi pokaż, gdzie sens w zapychaniu jakiejkolwiek skrzynki skoro nie
    masz pewności, ze adres nie jest podstawiony?

    --
    Kojer

  • 18. Data: 2009-11-29 18:49:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-29, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Na jakiej zasadzie działa to wywalanie dwoma klikami? No chyba że mówimy o
    > opcji typu "skasuj wszystko", to wiadomo.

    Takie właśnie wiadomości są z automatu szeregowane do spamu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2009-11-29 18:58:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dla adresata jeszcze mniej. I wiesz, że to co robisz może być potraktowane
    > jako wykroczenie/przestępstwo w niektórych krajach (nie wiem jak aktualnie
    > u nas).

    No cóż... nie ukrywam, że niespecjalnie się przejmuję, iż ktoś potraktuje to
    jako przestępstwo, jakoś tam się z tym pogodzę i ewentualnie dorzucę jeszcze
    z gigabajta... ;-)

    > I teraz mi pokaż, gdzie sens w zapychaniu jakiejkolwiek skrzynki skoro nie
    > masz pewności, ze adres nie jest podstawiony?

    Nadawca we Wrocławiu, tekst sprawiający wrażenie redagowanego ręcznie a nie
    jakimś automatem (częściowo są obecne polskie znaki a częściowo nie).
    Uznałem to za wystarczające poszlaki, iż to naprawdę jakiś realny ciołek.
    Bardzo rzadko cokolwiek jest pewne na 100%. Naturalnie zawsze do wyboru jest
    alternatywa polegająca na olewaniu wszystkiego i nic-nie-robieniu. Wtedy być
    może jest mniejsze ryzyko zostania idiotą. :D

  • 20. Data: 2009-11-29 18:59:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > 2. A jak on to czyta przez webmaila, to wywali wszystkie 3 kliknięciami.

    Czyta to kleintem pocztowym ;) Więc efekt pośrednio osiągnięty
    ... się biedaczysko musiało nawku*wiać na "spamerów" ślących
    takie duzie pliki ;)