    From: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Porzucam CITI VISA Silver, co wybrać???
    Date: Fri, 11 Jan 2002 18:04:09 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pc112.warszawa.sdi.tpnet.pl

    p...@p...com napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Coś mało ostatnio informacji o kartach. A ja akurat porzucam Citi i chcę dać
    > zarobić konkurencji, ale tak, żeby się samemu nie przejechać.
    > Rozmyślam o kartach BZWBK, Reiffeisen i Lukasa, TOiP znam, regulaminy czytałem
    > ale brak mi "miękkich" dośwaidczeń.

    Polecam jeszcze kartę Pekao S.A. Visa Qualiflyer.

    > Będę bardzo wdzięczny za wszystkie informacje, a w szczególności:
    >
    > czas oczekiwania na kartę/ rozpatrzenie wniosku
    > akceptowalność (Polska, świat, net)
    wszystkie
    > obsługa klienta (reklamacje itp.)
    wszystko na piśmie, znajomość regulaminu własnego i kodeksów
    nadrzędnych, jeśli masz racje (wg. prawa) to uznają.
    > jakieś miny w regulaminach itp.
    Raczej nic.
    > na jaki limit można liczyć mając 6500 netto na umowę o pracę

    Umowa oczywiście na czas nieokreślony. min. powinno być 2xdochody, a
    potem więcej, znam takich co mają i 4x dochody.

    Jeśli latasz samolotami, albo korzystasz z niektórych hoteli dostajesz
    punkty (mile).

    Jeśli zależy ci żeby wszyscy wiedzieli ile zarabiasz tzn. szukasz karty
    gold, to oni takiej nie dają. Karta jest brzydka i niepozorna, wieć nie
    kusi złodzieja. Zawsze dzialala. Jeden problem (dla mnie przynajmniej)
    często autoryzuje transakcje.
    W porównaniu do Citi
    droższa kosztuje 200pln za rok, dodatkowa 100pln
    gorsze ubezpieczenie od kradzieży, ale tańsze i można z niego
    zrezygnować (citi 6,5 pekao 2,4).

    Info o stanie karty tylko przez połączenie z operatorem gdzie linia jest
    wiecznie zajęta/citi automat cala dobe.

    Żeby cokolwiek załatwić trzeba wysłać fax i po jakimś czasie jest./citi
    - citiphone

    Nr-y tel. do różnych działów są dostępne dla klienta, klient zawsze
    dostaje papierowe info kto i pod jakim tel zajmuje się jego reklamacją.

    wszystko

    pozdr

    Kajka