  • 1. Data: 2006-07-08 18:31:19
    Temat: Karta kredytowa w 2 tygodnie - gdzie?
    Od: Al <s...@u...to.interia.i.to.tez.pl>

    Z przyczyn roznych potrzebuje kk w ciagu 2 tygodni. Ktory bank takie
    cudo ma w ofercie, a do tego cudo to ma w miare rozsadne warunki?

    Al

  • 2. Data: 2006-07-08 18:50:04
    Temat: Re: Karta kredytowa w 2 tygodnie - gdzie?
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Al" <s...@u...to.interia.i.to.tez.pl> napisał w wiadomości
    >Z przyczyn roznych potrzebuje kk w ciagu 2 tygodni. Ktory bank takie cudo
    >ma w ofercie, a do tego cudo to ma w miare rozsadne warunki?
    >
    > Al
    Podobno Polbank wystawia "od ręki", ale mają tyle oddziałów co kot napłakał.
    Spróbuj w BZWBK mi obiecali że kredytówke w razie czego dostane w tydzień,
    ale wniosek trzeba złożyć w oddziale a nie przez net.
    Arek

  • 3. Data: 2006-07-08 19:39:27
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "turczy" popełnił:
    > Spróbuj w BZWBK mi obiecali że kredytówke w razie czego dostane w tydzień,
    > ale wniosek trzeba złożyć w oddziale a nie przez net.

    Ja skladalem przez net a calosc procesu zamknela sie w 5 dniach.
    darek

  • 4. Data: 2006-07-09 10:39:02
    Od: "Jan Kowalski" <j...@m...pl>

    >Z przyczyn roznych potrzebuje kk w ciagu 2 tygodni. Ktory bank takie cudo
    >ma w ofercie, a do tego cudo to ma w miare rozsadne warunki?
    >
    > Al

    Rajfi nie jest zły. Karte mialem w ciągu 4 dni od złożenia wniosku w
    oddziale.

    JK

  • 5. Data: 2006-07-09 17:00:32
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Rajfi nie jest zły. Karte mialem w ciągu 4 dni od złożenia wniosku w
    > oddziale.
    >
    > JK

    Ja składałem wniosek przez internet 3 czerwca do tej pory nie mam karty.
    Najpierw zgubili wniosek, potem pracownik poszedł na urlop a w końcu po
    podpisaniu wniosku. Nie oddał go do banku... Podejrzewam że jeszcze może to
    trochę potrwać...
    Arek

  • 6. Data: 2006-07-09 19:43:26
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Rajfi nie jest zły. Karte mialem w ciągu 4 dni od złożenia
    > wniosku w
    > oddziale.
    >
    > JK

    Przy czym trzeba dodac 2 dni od momentu zlozenia dyspozycji
    "aktywacji karty" przez internet, do momentu kiedy rzeczyscie
    staje sie "aktywna".

    marekz

  • 7. Data: 2006-07-16 10:32:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wrote in message

> [...]
    > Najpierw zgubili wniosek, potem pracownik poszedł na urlop a w końcu po
    > podpisaniu wniosku. Nie oddał go do banku... Podejrzewam że jeszcze może

    Hehe... ja zlozylem 11-tego. Jedyna informacja ze strony Raiffeisena to:

    Wniosek o wydanie karty kredytowej nr 734xxx

    Twój wniosek został pomyślnie wysłany i otrzymał numer 734xxx

    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą najpóźniej w następnym
    dniu roboczym dzwoniąc pod jeden z podanych numerów kontaktowych.

    Dziękujemy.

    Do chcili obecnaj zadnego kontaktu.Mialem nawet taki moment, ze chcialem
    zadzwonic aby zapytac co sie dzieje, ale w koncu dalem sobie spokoj. Moze
    kiedys z ciekawosci zadzwonie i zapytam kiedy w koncu skoncza sie u nich te
    dni nierobocze ;). A tak w ogole to ciekawe czyw takiej sytuacji Raiffeisen
    przedluzylby takiemu klientowi promocje 0% + karta gratis.

    MK

  • 8. Data: 2006-07-16 14:17:03
    Od: "Przemek Stankiewicz" <p...@u...com.pl>

    ja tez odradzam Raiffeisen , ponad 2 miesiace temu zlozylem wniosek o
    przeniesienie karty i tak sie ze mna bawia teraz traktuje to juz jako
    rozrywke bo mam ich w D U P I E , odradzam bardzo