  • 1. Data: 2007-09-20 22:25:04
    Temat: Polbank24 - internet
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Doszukalem sie w poradniku uzyszkodnika calodobowego telefonu do
    doradcow bankowosci internetowej. Jednak maja obsluge calodobowa
    (przynajmniej w tej kwestii).

    Na infolinii "przeuroczy" pan dosyc nieprzyjemnie przyjal informacje,
    ze korzystalem z Firefoxa zeby zalogowac sie do systemu. Z naciskiem
    powtarzal , ze tylko IE, mimo standardowego minimum jakie podalem przy
    zgloszeniu, tj przegladarka i OS (naturalnie Linux).

    W kazdym razie, wychodzi na to, ze spod Linuxa (czyli nie-IE) nie da
    sie nawet przegladac systemu (przynajmniej konsultant nie okazal
    jakiejkolwiek inicjatywy, zeby cokolwiek podpowiedziec, za wyjatkeim
    pseudobuddyjskiej mantry "tylko Internet Eksplorer, tylko Internet
    Eksplorer")

    W moim przypadku logowanie i zmiana dostarczonego hasla zaowocowalo
    niemoznoscia zalogowania sie juz ze zmienionym haslem i zablokowanie
    uzyszkodnika po 3-ej probie.

    Musze zakladac, ze winna jest wylacznie nieIE-przegladarka, a nie (w
    co watpie) jakas literowka przy zmainie hasla (po potwierdzeniu zmian
    hasla w jakis dziwny sposob wywalilo mnie z systemu, tak wiec nie wiem
    na 100% czy oba hasla byly identyczne i zmiana skuteczna, czy tez
    nie).
    Chociaz ostatnia proba logowania (zakonczona zablokowaniem) byla na
    dostarczonym hasle systemowym - tak wiec cos w haslach sie jednak
    zmienilo.

    Zostalem rowniez poinformowany, ze darmowa obsluga telefoniczna
    transakcji na koncie, jest przeznaczona wylacznie dla posiadaczy Visty
    (ciekawe jak to weryfikuja) a nie dla pozostalych systemow.

    Ogolnie typowa rozmowa ze znudzonym i zniecierpliwionym helpdeskiem,
    ktorego oderwalem jakimisglupimi problemami od znacznie ciekawszych
    zajec.

  • 2. Data: 2007-09-21 07:20:54
    Temat: Re: Polbank24 - internet
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 15:25:04 -0700, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > jakiejkolwiek inicjatywy, zeby cokolwiek podpowiedziec, za wyjatkeim
    > pseudobuddyjskiej mantry "tylko Internet Eksplorer, tylko Internet

    Wielokrotnie logowałem się używając pod linuxem Epiphany i działało
    wszystko co nie wymaga certyfikatu użytkownika. Czyli można przeglądać,
    drukować itp, nie da się tylko wykonać żadnej transakcji. Przypuszczam, że
    z firefoxem też nie byłoby problemu.

> [...]
    > ostatnia proba logowania (zakonczona zablokowaniem) byla na dostarczonym
    > hasle systemowym - tak wiec cos w haslach sie jednak zmienilo.

    Podejrzewam jednak literówki/małe-duże litery itp.

  • 3. Data: 2007-09-21 07:28:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Wrz, 09:20, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Podejrzewam jednak literówki/ma e-du e litery itp.

    Czy wymaga javy?
    Akurat mam problemy z java w Firevoxie - dziala mi tylko Java spod
    Opery.

  • 4. Data: 2007-09-27 13:56:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 21 Sep 2007 00:28:12 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Czy wymaga javy?
    > Akurat mam problemy z java w Firevoxie - dziala mi tylko Java spod
    > Opery.

    Z moich obserwacji wynika, że javę ładuje dopiero gdy robię przelewy. Więc
    reszta idzie raczej bez javy.

  • 5. Data: 2007-09-27 18:48:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Wrz, 15:56, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 21 Sep 2007 00:28:12 -0700, krzysztofsf napisa (a):

    > Z moich obserwacji wynika, e jav aduje dopiero gdy robi przelewy. Wi c
    > reszta idzie raczej bez javy.

    Wyjasnione - system przyjal do zmiany dluzsze haslo niz dopuszczalne -
    natomiast przy logowaniu takim dlugim haslem nie odcinal koncowki,
    tylko ...ehhh.