  • 1. Data: 2007-09-20 11:26:01
    Temat: jaki bank do konsolidacji?
    Od: "x" <y...@o...pl>

    Witam,
    mam dwa kredyty
    80 000 na 5 lat (na podst. dochodów)
    100 000 na 25 lat - na hipotekę

    chciałabym skonsolidować oba kredyty i dostać jeszcze ok. 150 000 zł w
    gotówce
    wtedy wartość kredytu (wszystkich łacznie z tym gotówkowym) wyniesie ok.
    60-70% wartości hipoteki, na którą już dostałam te powyższe 100 tys. zł.
    czy nie ma żadnych problemów z uzyskaniem wiekszego kredytu na nieruchomość,
    która już jest obciążona tymi 100 tys. zł a jest warta ok. 550 - 600 tys.?
    Jaki bank proponujecie do konsolidacji? na co zwracać uwagę?
    mam już kilka upatrzonych banków, ale chciałabym zasięgnąć opnii
    doświadczonych osób, bo na teorii doradców bankowych trochę się
    przejechałam.

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 2. Data: 2007-09-20 16:56:00
    Temat: Re: jaki bank do konsolidacji?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 13:26:01 +0200, x napisał(a):

    > Jaki bank proponujecie do konsolidacji? na co zwracać uwagę?

    Ja się "skonsolidowałem" w PKO BP, ale nie mieli najlepszej oferty w
    zakresie "cyferek". Przeważyło co innego. W każdym razie - wszystko poszło
    całkiem sprawnie i bez zgrzytów

    --
    T.