eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank24 - internet › Polbank24 - internet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!postnews.google.com!y42g2000hsy.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank24 - internet
    Date: Thu, 20 Sep 2007 15:25:04 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <1...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    X-Trace: posting.google.com 1190327105 7660 127.0.0.1 (20 Sep 2007 22:25:05 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Sep 2007 22:25:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.20 (X11; Linux i686; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y42g2000hsy.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:426197
    [ ukryj nagłówki ]

    Doszukalem sie w poradniku uzyszkodnika calodobowego telefonu do
    doradcow bankowosci internetowej. Jednak maja obsluge calodobowa
    (przynajmniej w tej kwestii).

    Na infolinii "przeuroczy" pan dosyc nieprzyjemnie przyjal informacje,
    ze korzystalem z Firefoxa zeby zalogowac sie do systemu. Z naciskiem
    powtarzal , ze tylko IE, mimo standardowego minimum jakie podalem przy
    zgloszeniu, tj przegladarka i OS (naturalnie Linux).

    W kazdym razie, wychodzi na to, ze spod Linuxa (czyli nie-IE) nie da
    sie nawet przegladac systemu (przynajmniej konsultant nie okazal
    jakiejkolwiek inicjatywy, zeby cokolwiek podpowiedziec, za wyjatkeim
    pseudobuddyjskiej mantry "tylko Internet Eksplorer, tylko Internet
    Eksplorer")

    W moim przypadku logowanie i zmiana dostarczonego hasla zaowocowalo
    niemoznoscia zalogowania sie juz ze zmienionym haslem i zablokowanie
    uzyszkodnika po 3-ej probie.

    Musze zakladac, ze winna jest wylacznie nieIE-przegladarka, a nie (w
    co watpie) jakas literowka przy zmainie hasla (po potwierdzeniu zmian
    hasla w jakis dziwny sposob wywalilo mnie z systemu, tak wiec nie wiem
    na 100% czy oba hasla byly identyczne i zmiana skuteczna, czy tez
    nie).
    Chociaz ostatnia proba logowania (zakonczona zablokowaniem) byla na
    dostarczonym hasle systemowym - tak wiec cos w haslach sie jednak
    zmienilo.

    Zostalem rowniez poinformowany, ze darmowa obsluga telefoniczna
    transakcji na koncie, jest przeznaczona wylacznie dla posiadaczy Visty
    (ciekawe jak to weryfikuja) a nie dla pozostalych systemow.

    Ogolnie typowa rozmowa ze znudzonym i zniecierpliwionym helpdeskiem,
    ktorego oderwalem jakimisglupimi problemami od znacznie ciekawszych
    zajec.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1