  • 1. Data: 2008-10-20 16:21:03
    Temat: Polbank - problemy z płynnością?
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Witam,

    poszukuję osób z kredytem hipotecznym wziętym w Polbanku.
    Otóż bank ten wstrzymał w ostatnim czasie wypłatę kolejnych
    transz kredytów (znam co najmniej 3 takie przypadki).
    Zaznaczę, że nie chodzi tu o nowe kredyty, ale o umowy
    zawarte wiele miesięcy temu i co ważne z
    _częściowo_uruchomionymi_ środkami (nawet do 70%).

    W chwili obecnej bank przestał reagować na składane
    dyspozycje. Nie udziela żadnych informacji itp.
    Albo może wśród grupowiczów znajdzie się jakiś
    pracownik tej szacownej instytucji i zechce udzielić
    jakiejś sensowej informacji dot. ww banku?
    (może być nawet na priv)

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    cubus.cubus [at] interia (dot) pl

  • 2. Data: 2008-10-20 16:49:09
    Temat: Re: Polbank - problemy z płynnością?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Albo może wśród grupowiczów znajdzie się jakiś
    > pracownik tej szacownej instytucji i zechce udzielić
    > jakiejś sensowej informacji dot. ww banku?
    > (może być nawet na priv)

    na to bym nie liczył

    ps
    zauważ, że Polbank znacząco podwyższył oprocentowanie kont i depozytów,
    jak ludzie pobiegną do nich z kasą to znowu grzecznie będą wypłacać
    kolejne transze ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-20 16:53:35
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    RobertS pisze:

    > zauważ, że Polbank znacząco podwyższył oprocentowanie kont i depozytów,
    > jak ludzie pobiegną do nich z kasą to znowu grzecznie będą wypłacać
    > kolejne transze ;-)

    Taaa.....tylko mi deweloper do tego czasu umowę wypowie grrr....

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 4. Data: 2008-10-20 17:00:43
    Od: "Marek" <m_t@g_a.pl>

    > Taaa.....tylko mi deweloper do tego czasu umowę wypowie grrr....

    spoko, to zwykly bajzel, gdyby mieli problemy z plynnoscia do tego stopnia,
    ze nie wyplacaliby udzielonych kredytow to juz powszechnie byloby o tym
    wiadomo, a w mediach by wrzało

    --
    pozdr
    Marek

  • 5. Data: 2008-10-20 21:21:52
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek <m_t@g_a.pl> napisał(a):
    > spoko, to zwykly bajzel

    Ten bank to jeden wielki bajzel na kółkach. Niekompetencja na każdym kroku. A
    serwis internetowy nie dość że tragiczny to dzisiaj ZNOWU nie działa. Brak słów...

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2008-10-21 01:49:35
    Od: FiLiP <u...@d...com>

    Sinus wrote:

> [...]
    > serwis internetowy nie dość że tragiczny to dzisiaj ZNOWU nie działa. Brak słów...

    Nie działo w sobotę, niedzielę i w poniedziałek. Koszmar...

  • 7. Data: 2008-10-21 06:09:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 03:49:35 +0200, FiLiP napisał(a):

    > Nie działo w sobotę, niedzielę i w poniedziałek. Koszmar...

    I nie działa we wtorek.....

  • 8. Data: 2008-10-21 06:16:41
    Od: sorden <s...@w...pl>

    jureq wrote:

    > I nie działa we wtorek.....

    bank widmo..

    --
    in

  • 9. Data: 2008-10-21 08:13:43
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał

> [...]
    > Albo może wśród grupowiczów znajdzie się jakiś
    > pracownik tej szacownej instytucji i zechce udzielić
    > jakiejś sensowej informacji dot. ww banku?

    90% ODRZUTOW wnioskow kredytowych na kredyty
    konsolidacyjne w Polbanku! :(

  • 10. Data: 2008-10-21 08:39:33
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > 90% ODRZUTOW wnioskow kredytowych na kredyty
    > konsolidacyjne w Polbanku! :(

    i dobrze, z moich doświadczeń kasę z konta, powiedzmy "grubszą" wypłacają -
    chodź za każdym razem pytają się o powód (ale tak było również kilka
    miesięcy wcześniej) - zawsze propozycja negocjacji warunków