  • 1. Data: 2008-10-20 10:19:01
    Temat: millennium - lokata
    Od: " Aga" <p...@N...gazeta.pl>

    Od niedawna podgladam grupe - ale dzis juz nie wytrzymalam, napisze ;-))
    Komunikaty prasowe banku Millennium glosza wszem i wobec, ze lokate
    SuperProcent na 3 miesiace mozna zalozyc przez internet rowniez, ale jak
    sie juz zaloguje i chce o zrobic to wybor mam jedynie miedzy 12 i 24
    miesiace. Pani z infolinii twierdzi, ze ta lokata jest dostepna tylko przez
    oddzialy, a strona glowna jest wlasnie poprawiana.
    To ja sie pytam - co to za chora polityka banku, zeby tak ograniczac dostep
    do zostawienia u nich pieniedzy?? Z tego co widze, to nie tylko Mil. tak
    dziala - ktos wyjasni dlaczego?
    pozdrawiam,
    zla Aga

  • 2. Data: 2008-10-20 12:49:35
    Temat: Re: millennium - lokata
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Aga wrote:

> [...]
    > miesiace. Pani z infolinii twierdzi, ze ta lokata jest dostepna tylko
    > przez oddzialy, a strona glowna jest wlasnie poprawiana.

    Rowniez dzwonilem w tej sprawie do banku, ale nie uslyszalem ze
    bedziedostepna rowniez via internet. Tylko o koniecznosci odwiedzenia
    oddzialu sie dowiedzialem.

    --
    in

  • 3. Data: 2008-10-20 20:13:32
    Od: " Jgor" <j...@g...pl>

    Aga <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > do zostawienia u nich pieniedzy?? Z tego co widze, to nie tylko Mil. tak

    Założyłem właśnie superprocent na 3 miesiące przez neta.
    Nie ma się co złościć tylko śmiało zakładać....

  • 4. Data: 2008-10-20 20:27:05
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jgor wrote:

    > Założyłem właśnie superprocent na 3 miesiące przez neta.
    > Nie ma się co złościć tylko śmiało zakładać....

    Dzieki za info, rano jeszcze tej opcji nie bylo.

    Teraz info to wszystkich milosnikow unikania belki:
    wlasnie testowo zalozylem 2 lokaty na 8,5% po 1 PLN (to jest wplata
    minimalna). A to znaczy, ze Millenium dal nam 8,5% netto!! ;)

    --
    in

  • 5. Data: 2008-10-21 02:51:10
    Od: " Jgor" <j...@g...pl>

    sorden <s...@w...pl> napisał(a):

    > Teraz info to wszystkich milosnikow unikania belki:
    > wlasnie testowo zalozylem 2 lokaty na 8,5% po 1 PLN (to jest wplata
    > minimalna). A to znaczy, ze Millenium dal nam 8,5% netto!! ;)

    Uuu, to nieźle jesteś do przodu ;-)

  • 6. Data: 2008-10-21 04:44:15
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jgor wrote:

    > Uuu, to nieźle jesteś do przodu ;-)

    True ;)

    --
    in

  • 7. Data: 2008-10-21 11:47:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "sorden"

    > Teraz info to wszystkich milosnikow unikania belki:
    > wlasnie testowo zalozylem 2 lokaty na 8,5% po 1 PLN (to jest wplata
    > minimalna). A to znaczy, ze Millenium dal nam 8,5% netto!! ;)

    działa jeśli kwota lokaty nie przekroczy 116 zł - trochę mało
    *** blad ***

  • 8. Data: 2008-10-21 19:48:31
    Od: sorden <s...@w...pl>

    blad wrote:

    > Użytkownik "sorden"

    > działa jeśli kwota lokaty nie przekroczy 116 zł - trochę mało

    Cale szczescie lokat mozna zalozyc duuuzo - jesli komus sie chce ;)

    --
    in

  • 9. Data: 2008-10-23 00:42:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    sorden wrote:

> [...]

    Zawsze to lepiej niż roczna lokata na 38 zł , lub 16zł/2lata.

    > Cale szczescie lokat mozna zalozyc duuuzo - jesli komus sie chce ;)

    Pomijając że piszą że jeden klient może mieć maks. 10 lokat superprocent :).

    Ciekaw jestem czy przy wygasaniu lokat nie zrobią użytku z tej informacji
    (czyli wszystkie lokaty od 11 wzwyż oprocentują np. na 3%).

    p. m.

  • 10. Data: 2008-10-23 04:51:25
    Od: sorden <s...@w...pl>

    mvoicem wrote:

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem czy przy wygasaniu lokat nie zrobią użytku z tej informacji
    > (czyli wszystkie lokaty od 11 wzwyż oprocentują np. na 3%).

    Skoro udalo mi sie zalozyc ich 15 i przy kazdej jest informacja jak byk:
    3mce, 8.5% to zakladam ze tak wlasnie bedzie.

    --
    in