  • 1. Data: 2009-11-16 20:43:19
    Temat: [dbnet] 100 > 102?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    niedawno db przyslal mi karte debetowa z cipem w ramach wielkiej
    akcji wymiany, karte uaktywnilem i poszedlem sobie sprawdzic
    czy te blokady online rzeczywiscie dzialaja :)

    wrzucam plastik do bankomatu euronetu, zadam 100pln,
    a tu zonk - na koncie brak srodkow, wtf?
    przeciez przed wyjsciem z domu mialem dokladnie 102pln
    i zadnych zaleglych transkacji/blokad do zaksiegowania.

    wyplacilem wiec 50pln i poszedlem po browarek/pizze.
    teraz jakies 2 godziny po wyplacie z bankomatu w dbnet24
    nadal nie widze blokady tytulem wyplaty z bankomatu.

    to jest ta niemieckia onlajnowosc cipowej karty?

  • 2. Data: 2009-11-16 23:28:50
    Temat: Re: [dbnet] 100 > 102?
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Paweł pisze:

    > wrzucam plastik do bankomatu euronetu, zadam 100pln,
    > a tu zonk - na koncie brak srodkow, wtf?

    A wszystkei euronety bezplatne?
    Bo moze to byl euronet w oddziale banku i oplata byla wyzsza niz te 2 zl
    ponad 100 ?

  • 3. Data: 2009-11-17 08:36:43
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    krzysztofsf wrote:

    > A wszystkei euronety bezplatne?
    > Bo moze to byl euronet w oddziale banku i oplata byla wyzsza niz te 2 zl
    > ponad 100 ?

    w przypadku konta dbnet wszystkie bankomaty sa bezplatne
    i tak do tej pory bylo. sprawdzilem dzis stan rachunku
    i mam 97pln oraz 50pln blokady, czyli cos zjadlo 102-97=5pln.
    niestety te 5pln nie jest w zaden sposob zaksiegowane.
    napisalem reklmacje online i zobeczymy co znow ten system wymyslil...

  • 4. Data: 2009-11-17 10:55:52
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

    > ...przypadku konta dbnet wszystkie bankomaty sa bezplatne
    > i tak do tej pory bylo.

    Obawiam się, że ta "bezpłatność" *wszystkich* bankomatów to tylko chwyt reklamowy.

    Było tu o tym jakiś czas temu...

  • 5. Data: 2009-11-17 17:46:34
    Temat: Re: 100 > 102?
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Lis, 09:36, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

> [...]
    > niestety te 5pln nie jest w zaden sposob zaksiegowane.
    > napisalem reklmacje online i zobeczymy co znow ten system wymyslil...

    5 zł opłata za kartę. Prawdopodobnie nie wykonałeś żadnej operacji
    kartą w październku.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-11-17 18:37:18
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Jacek Erazmus wrote:

    > 5 zł opłata za kartę. Prawdopodobnie nie wykonałeś żadnej operacji
    > kartą w październku.

    alez wykonalem, ale podejzewam, ze nowa karta z czipem wprowadzona
    do systemu nie uwzglednila historii starej karty i sie naliczylo 5pln.
    na razie czekam na odpowiedz na reklamacje...

  • 7. Data: 2009-11-17 23:02:25
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-11-17 19:37, Paweł wrote:
> [...]

    DB naliczył 5 PLN opłaty za kartę(y) mimo, że nie powinien. Na infolinii
    biją się w niemieckie piersi i mówią, że zwrócą w ciągu tygodnia. Ja mam
    te -5 PLN zaksięgowane od poniedziałku.

    T.

    PS. W zeszłym miesiącu naliczyli mi 1 PLN i zwrócili. Mam nadzieje, że w
    kolejnym nie naliczą 50 PLN, bo przy tej tendencji rosnącej szybko
    zablokują mi wszystkie środki ;-)

  • 8. Data: 2009-11-19 18:42:36
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Tolek wrote:

    > DB naliczył 5 PLN opłaty za kartę(y) mimo, że nie powinien. Na infolinii
    > biją się w niemieckie piersi i mówią, że zwrócą w ciągu tygodnia. Ja mam
    > te -5 PLN zaksięgowane od poniedziałku.

    mi sie tez dzis pojawilo ksiegowanie ze wsteczna data na -5pln.
    czekam na odpowiedz reklamacji, a jak w grudniu znow z czyms
    wyskocza, to zamienie te ich promocje franka na autodealing aliora...

  • 9. Data: 2009-11-23 11:03:14
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

    > mi sie tez dzis pojawilo ksiegowanie ze wsteczna data na -5pln.
    > czekam na odpowiedz reklamacji,

    no i oddali.
    OPŁATY I PROWIZJE - uznanie reklamacji Karta: xxxx... 5,00 PLN