  • 11. Data: 2008-10-25 13:49:51
    Temat: Re: Polbank i Nordea
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Kusi BGZ z 8,5% i kontem internetowym.Problem tylko w tym ze jest do
    > konca pazdziernika.Raczej nie wyrobie sie z zalozeniem konta.Musialbym
    > wybrac hasla jednorazowe (poczta).Token maja ale jakis przedpotopowy i
    > za 50 zl/rok.

    po zalozeniu konta na lokate dostajesz jego numer i przelewasz. Mam umowe ale
    chcialem tez podglad przez internet - mowili ze na stronie bgz sie je zaklada i
    co? I jakies przedpotopowe systemy ze wyklikam co trzeba i dostane swoje loginy
    a tu trzeba sie udac do placowki jeszcze... jak sie wkurze to ich oleje i
    wystarczy mi mbank z 8.08.

    Nie rozgryzlem tego BGZ do konca :(