  • 1. Data: 2008-10-28 19:35:32
    Temat: Polbank - brak kopert do kont internetowych
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    Witam,
    czy w waszych oddziałach tez nie ma kopert do kont internetowych? Ja
    szukałem w Krakowie na Krolewskiej, Kleparzu, Zwierzynieckiej i
    Karemelickiej i wszedzie nie ma. Złozyli zamowienia i czekaja na koperty i
    sami nie wiedza kiedy przyjda.

  • 2. Data: 2008-10-29 03:06:50
    Temat: Re: Polbank - brak kopert do kont internetowych
    Od: "leh" <i7i7@@@onet.pl>

    Użytkownik "b.s." <o...@p...fm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukałem w Krakowie na Krolewskiej, Kleparzu, Zwierzynieckiej i
    > Karemelickiej i wszedzie nie ma. Złozyli zamowienia i czekaja na koperty i

    W Przemyślu są ......byłem wczoraj

  • 3. Data: 2008-10-29 13:18:54
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > szukałem w Krakowie na Krolewskiej, Kleparzu, Zwierzynieckiej i
    > Karemelickiej i wszedzie nie ma. Złozyli zamowienia i czekaja na koperty i
    > sami nie wiedza kiedy przyjda.
    tez tak mialem ze nie było ale z kilka dni im dostarczyli
    spróbuj na mogilskiej jeszcze, na starowiślnej i na celnej (obok
    limanowskiego) bo tam sa oddziały :-)

  • 4. Data: 2008-10-29 17:00:32
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dostałem info z pewnego źródła, że do czasu zakończenia zjadu PZPN kopert będzie
    brakować nawet dla lekarzy!!!

    -----

  • 5. Data: 2008-11-03 21:08:12
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 28 Oct 2008 20:35:32 +0100, b.s. napisał(a):

> [...]
    > szukałem w Krakowie na Krolewskiej, Kleparzu, Zwierzynieckiej i
    > Karemelickiej i wszedzie nie ma. Złozyli zamowienia i czekaja na koperty i

    dziwi mnie, że dopolbanku napływają jeszcze nowi klienci

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 6. Data: 2008-11-04 03:46:58
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:genp82$onq$1@inews.gazeta.pl...

    > dziwi mnie, że dopolbanku napływają jeszcze nowi klienci

    Mają 9% na 3 mieś. za dużo takich innych Banków nie ma

  • 7. Data: 2008-11-04 12:21:46
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    > dziwi mnie, że dopolbanku napływają jeszcze nowi klienci

    Czemu?

  • 8. Data: 2008-11-04 12:56:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 04 Nov 2008 13:21:46 +0100, b.s. napisał(a):

    > Czemu?

    Mnie też dziwi.
    Na stronie jeśli chodzi o wydawanie KK nadal jak wół wisi, że do 5 tys.
    jest bez zaświadczenia o zarobkach.
    Właśnie poszedłem, wypisałem wniosek na 3 tys. A babka mówi "zmieniło
    się, teraz zawsze musi być zaświadczenie".

    Jakby nie to, że chcę mieć MC i korzystny kurs euro też się przyda, chyba
    bym się wściekł.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2008-11-07 09:55:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" genp82$onq$...@i...gazeta.pl

    > dziwi mnie, że dopolbanku napływają jeszcze nowi klienci

    Bank -- OK, ale z wpłatomatów i z WWW warto nie korzystać. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-11-07 10:41:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2008 10:55:33 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Bank -- OK, ale z wpłatomatów i z WWW warto nie korzystać. :)

    A co masz przeciwko banko/wpłato-matom? W porównaniu z tymi mBankowymi to
    jest niemal ideał.