  • 1. Data: 2008-10-28 10:36:51
    Temat: Gotówka EUR => mBank eMAX walutowy EUR
    Od: "Rafi" <n...@g...pl>

    W jaki najmniej kosztowny sposób wpłacić gotówke euro na konto walutowe
    w mBanku? Przewalutowanie EUR => PLN => EUR nie wchodzi w grę.

    --
    Pozdrawiam - Rafi

  • 2. Data: 2008-10-28 19:33:37
    Temat: Re: Gotówka EUR => mBank eMAX walutowy EUR
    Od: "Rafał 'Rafi' Cedro" <c...@n...pl>

    *Rafi* pisze:

    | W jaki najmniej kosztowny sposób wpłacić gotówke euro na konto walutowe
    | w mBanku? Przewalutowanie EUR => PLN => EUR nie wchodzi w grę.

    Problem rozwiązany - założyłem konto "ROR w walucie" w ING Banku.
    Darmowe wpałty, wypłaty, przelewy SEPA z 5 zł bez limitów :D

    --
    *Rafi*, /Centrino/ 0.7V powered

  • 3. Data: 2008-10-29 05:50:19
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ge7pek$drv$1@inews.gazeta.pl, *Rafał 'Rafi' Cedro* wrote:

    > Problem rozwiązany - założyłem konto "ROR w walucie" w ING Banku.
    > Darmowe wpałty, wypłaty, przelewy SEPA z 5 zł bez limitów :D

    Tak z ciekawosci zajrzalem do mbanku o warunki i oprocentowanie.
    eMax walutowy to 2,6%.

    A dla porownania w BZWBK na KO EUR daja tylko 2%. Ale przy kwocie 1000 Euro
    daje to tylko 50gr miesiecznie roznicy.
    Zeby przelac do mbanku musisz wydac 5zl, aby wyplacic kaske to musisz
    przelac do ING z powrotem wiec musisz wydac w mbanku kolejne 5zl.
    A w BZWBK mozesz z tego konta oszczednosciowwego wyplacac w kasie gotowke za
    darmo.
    Dodatkowo w BZWBK mozna tych kont euro zalozyc kilka, co powoduje ze tym
    samym mozna spokojnie ominac Belke - dla 1000 Euro ja to rozlozylem na 3
    konta po 350 euro. Acha i w razie potrzeby w BZWBK mozna miec A'viste w EUR
    za darmo, do ktorej mozna miec karte MC rozliczana w EUR (platne 10 eur).

    Czy naprawde ktos jeszcze uwaza ze te konta emax walutowy w mbanku sa cos
    warte?
    Nie zebym za BZWBK przepadal, ale akurat warunki maja dla KO ciekawe :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-10-29 09:28:20
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ge8tm1$4lt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > warte?
    > Nie zebym za BZWBK przepadal, ale akurat warunki maja dla KO ciekawe :)

    czy bzwbk daje mozliwosc natychmiastowej zamiany (przelewu) waluty na konto
    w PLN? Pytam z ciekawosci bo znajac kursy BZWBK wiem ze nie byloby to
    oplacalne - juz lepiej byloby przelac do mbanku i tam na PLN.

  • 5. Data: 2008-10-29 11:28:16
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ge9ad8$g6o$1@inews.gazeta.pl, *sensei* wrote:

> [...]
    > konto w PLN? Pytam z ciekawosci bo znajac kursy BZWBK wiem ze nie
    > byloby to oplacalne - juz lepiej byloby przelac do mbanku i tam na

    Tak, mozna sobie z KO przelac na dowolne swoje konta raz w miesiacu za
    darmo. Potem chyba 5zl platne.
    W tym moze to byc na konta PLNowe i na odwrot.
    Jak pojdziesz do okienka to mozesz to w kasie w realtime
    wyplacic/przewalutowac po danym kursie.
    Tylko raczej nie uda sie ta operacja w godz nocnych i w weekend bo sa lekko
    oflinowi wtedy.