eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 24 :) › Re: Polbank 24 :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newshu
    b.sdsu.edu!news.glorb.com!postnews.google.com!o80g2000hse.googlegroups.com!not-
    for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank 24 :)
    Date: Thu, 13 Sep 2007 13:54:11 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 27
    Message-ID: <1...@o...googlegroups.com>
    References: <1...@5...googlegroups.com>
    <fcc7j1$m7g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
    X-Trace: posting.google.com 1189716853 2994 127.0.0.1 (13 Sep 2007 20:54:13 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Sep 2007 20:54:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <fcc7j1$m7g$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.20 (X11; Linux i686; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o80g2000hse.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425571
    [ ukryj nagłówki ]

    On 13 Wrz, 22:46, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    >
    > news:1189709307.631013.141360@57g2000hsv.googlegroup
    s.com...
    >
    >
    >
    > > Z tym, ze to nie tylko oni tak maja. Ostatnio pol godziny wydzwonilem
    > > w Citiphone, zenim dotarlo do mnie, ze "wszystkie linie zajete,
    > > prosimy zadzwonic pozniej" oznacza, ze nie uaktywnie karty dodatkowej
    > > o 21-ej :))))
    > > Citiphone jest czynny cala dobe, ale nie oczekiwalbym, ze na Twoj telefon
    > bedzie czekas 100 osob... wiec wszystkie linie moga byc zajete, to jest
    > tylko kilku [racownikow...


    Wybacz, kilka podejsc do aktywacji (w sumie naprawde 30 minut
    polaczenia), polaczonych z wklepywaniem numeru aktywowanego i
    przelaczaniem przez automat do konsultantow zajmujacych sie tylko
    aktywacja - i kilka rundek "prosze czekac" zakonczonych rozlaczniem
    przez citiphone.
    Jednoczesnie zwykli konsultanci byli (laczenie poprzez 0) , ale nie
    mieli tych uprawnien.
    Rano - dwie minuty i sprawa zalatwiona.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1