  • 1. Data: 2007-09-13 10:10:00
    Temat: [info] Fundusze inwestycyjne Polbanku
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dzisiaj się zalogowałem do konta i mam takie info a w sumie nigdzie
    więcej o tym nie ma, albo ja przegapiłem.

    Szanowni Państwo! Z przyjemnością informujemy, że od dnia 17.09.2007
    Polbank EFG wprowadza do swojej oferty produktowej fundusze inwestycyjne.
    Z bogatej oferty funduszy Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych EFG
    wybraliśmy pięć Subfunduszy o zróżnicowanych strategiach
    inwestycyjnych oraz dwa produkty, które łączą w sobie atrakcyjny,
    gwarantowany zysk z lokaty terminowej oraz możliwość osiągnięcia
    większych zysków z inwestycji w fundusz - Tandem Zysków. Zapraszamy
    do inwestowania w fundusze oferowane przez Polbank EFG!

    Coraz śmielej sobie nasz Polbank poczyna. Jak doprowadzi jeszcze swoje
    www to jakieś w miarę neutrealnej postaci to już będzie całkiem dobrze.

  • 2. Data: 2007-09-13 11:45:41
    Temat: Re: [info] Fundusze inwestycyjne Polbanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski pisze:
> [...]
    >
    > Coraz śmielej sobie nasz Polbank poczyna. Jak doprowadzi jeszcze swoje
    > www to jakieś w miarę neutrealnej postaci to już będzie całkiem dobrze.

    tez to dostalem, ale te fundusze chyba takie sobie z tego co mi sie
    kolacze - na stronie jeszcze nieznalazlem (choc niezbyt dokladnie szulaem)

  • 3. Data: 2007-09-13 11:56:11
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 13:45:41 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > tez to dostalem, ale te fundusze chyba takie sobie z tego co mi sie
    > kolacze - na stronie jeszcze nieznalazlem (choc niezbyt dokladnie szulaem)

    Na stronie głównej nic o tym nie ma, tylko info po zalogowaniu się. Do
    17.09 jeszcze kilka dni, więc pewnie na dniach coś będzie więcej
    wiadomo.

  • 4. Data: 2007-09-13 12:11:44
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski pisze:

    > Na stronie głównej nic o tym nie ma, tylko info po zalogowaniu się. Do
    > 17.09 jeszcze kilka dni, więc pewnie na dniach coś będzie więcej
    > wiadomo.

    Funduszy jest 21

    Special Purpose All Weather Fund :) hmmm
    Special Purpose Double Click Fund :) fajne nazwy

  • 5. Data: 2007-09-13 13:28:51
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 14:11:44 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Special Purpose All Weather Fund :) hmmm
    > Special Purpose Double Click Fund :) fajne nazwy

    Rzeczywiście jakby z jakiejś gry or sth ;)