  • 1. Data: 2002-10-28 00:44:56
    Temat: Podglad przedplaconej ING w necie?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Taki zestaw pytan:

    1. Czy konto karty prepaid Maestro jest widoczne przez
    ING BankOnline? Chodzi oczywiscie o podglad bierny.

    2. Czy jezeli kupie sobie ich karte przedplacona a potem
    zamkne konto to zostanie mi ten podglad czy razem z
    zamknieciem konta zniknie tez podglad dla przedplaconej?

    Wkurza mnie po prostu caly ten bank, ich system netowy,
    oferta itd... po prostu znam mase lepszy ofert ale ich
    bankomat mam 400 m od domu... i jedyne co jeszcze jest
    w poblizu to PKO BP (jezeli w Inteligo beda wyplaty za
    0 zl to problem sie sam rozwiaze) wiec nie chce z tego
    rezygnowac...

    Przedplacona to jakies wyjscie ale tam chyba nawet
    sprawdzenie salda w bankomacie jest platne wiec wolabym
    miec jakis sposob zeby sie dowiedziec ile mam tam kasy.

    Wiem, ze moge zmienic konto a Taryfa 0 ale generalnie
    po prostu w ogole nie chce juz miec tam konta :-))))
    nawet dla tej VE z Tulipankiem :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-10-28 06:17:22
    Temat: Re: Podglad przedplaconej ING w necie?
    Od: p...@p...onet.pl

    > Przedplacona to jakies wyjscie ale tam chyba nawet
    > sprawdzenie salda w bankomacie jest platne wiec wolabym
    > miec jakis sposob zeby sie dowiedziec ile mam tam kasy.

    A ile kosztuje to sprawdzenie salda, bo używam przedpłaconej od kilku miesięcy
    i wszystkie operacje w bankomatach ING są bezprowizyjne. Moim zdaniem najlepszy
    duet to dowolny bank internetowy + przedpłacona ING. Przelew zlecony rano do ING
    trafia około 15:00 i po południu mam kasę w kieszeni.

    > Wiem, ze moge zmienic konto a Taryfa 0 ale generalnie
    > po prostu w ogole nie chce juz miec tam konta :-))))
    > nawet dla tej VE z Tulipankiem :->

    Tutaj prawie wszystko kosztuje.

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-10-28 06:32:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Oct 2002 01:44:56 +0100, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >Taki zestaw pytan:
    >
    >1. Czy konto karty prepaid Maestro jest widoczne przez
    >ING BankOnline? Chodzi oczywiscie o podglad bierny.

    Teoretycznie tak.
    Praktycznie tylko czesc moich kart pp widze w necie :-).
    Pewnie trzeba ta karte jakos tam podpiac w ich systemie.

    >2. Czy jezeli kupie sobie ich karte przedplacona a potem
    >zamkne konto to zostanie mi ten podglad czy razem z
    >zamknieciem konta zniknie tez podglad dla przedplaconej?

    Nie wiem. Ale do BPHPBK dalej moge spokojnie sie logowac mimo, ze
    konto dawno zamkniete :-). Oczywiscie zadnych rachunkow dostepnych w
    necie nie mam
    Moze w ING bedzie podobnie.

    >Przedplacona to jakies wyjscie ale tam chyba nawet
    >sprawdzenie salda w bankomacie jest platne

    chyba nie

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2002-10-28 08:07:47
    Od: "pedroz" <p...@N...gazeta.pl>

    Wilczek <w...@a...net.pl> napisał(a):
    > 1. Czy konto karty prepaid Maestro jest widoczne przez
    > ING BankOnline? Chodzi oczywiscie o podglad bierny.

    Tak.

    > 2. Czy jezeli kupie sobie ich karte przedplacona a potem
    > zamkne konto to zostanie mi ten podglad czy razem z
    > zamknieciem konta zniknie tez podglad dla przedplaconej?

    Zostanie.

    > Przedplacona to jakies wyjscie ale tam chyba nawet
    > sprawdzenie salda w bankomacie jest platne wiec wolabym
    > miec jakis sposob zeby sie dowiedziec ile mam tam kasy.

    Chyba jest darmowe...

    --
    pzdr
    pedroz

  • 5. Data: 2002-10-28 08:18:15
    Temat: Odp: Podglad przedplaconej ING w necie?
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wilczek <w...@a...net.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:api1cl$q9r$...@k...task.gda.pl...

    [...]
    > Przedplacona to jakies wyjscie ale tam chyba nawet
    > sprawdzenie salda w bankomacie jest platne wiec wolabym
    > miec jakis sposob zeby sie dowiedziec ile mam tam kasy.

    Sprawdzenie salda karty w bankomacie jest bezpłatne.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2002-10-28 15:05:57
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Zostanie.

    Rozumiem, ze testowales? Pracownicy oczywiscie zarzekaja sie,
    ze zniknie ale ich to tam nawet nie slucham za bardzo ;-)

    To fajnie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-10-28 15:18:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wilczek wrote:

    > Rozumiem, ze testowales? Pracownicy oczywiscie zarzekaja sie,
    > ze zniknie ale ich to tam nawet nie slucham za bardzo ;-)

    Hmm, jeśli ci zależy to zmień konto na "Taryfa0" , tylko zaznacz, ze bez
    wyciagów. Ja tak mam i kartę cały czas widać.
    [...]
    KJ

  • 8. Data: 2002-10-28 22:13:53
    Od: "skorzeszek" <s...@g...a4.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Czy konto karty prepaid Maestro jest widoczne przez
    > ING BankOnline? Chodzi oczywiscie o podglad bierny.

    Nie wiem jak z ING BankOnline, ale w HaloSlaskim karte mozna "uslyszec"
    W moim przypadku jest to o tyle dziwne ze karte kupilem w drugiej
    polowie wrzesnia, natomiast wszelkie konta zliwidowalem w ING w drugiej
    polowie sierpnia. Zgodnie z informacj na infolinii jest to niemozliwe,
    no ale ja sie tam klocic nie bede :))

    pzdrwm
    skorzeszek

  • 9. Data: 2002-10-29 10:40:25
    Od: "pedroz" <p...@N...gazeta.pl>

    Wilczek <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > Rozumiem, ze testowales? Pracownicy oczywiscie zarzekaja sie,
    > ze zniknie ale ich to tam nawet nie slucham za bardzo ;-)

    Pracownicy w BSK sa tylko do opowiadania klientom bzdur. Wlasnie dlatego
    zamknalem tam konto. A co do testowania, to oczywiscie, ze testowalem. :)
    Konta w BSK juz nie mam, Maestro mam i widac ja w necie. Konto zamknalem
    zanim kupilem owa karte. Logowac sie da caly czas - widac tylko Maestro
    przedplacone z jego saldem... no i poczte wewnetrzna :)

    --
    pzdr
    pedroz

  • 10. Data: 2002-10-29 12:28:29
    Od: "Slawko" <r...@f...onet.pl>

> [...]
    > zanim kupilem owa karte. Logowac sie da caly czas - widac tylko Maestro
    > przedplacone z jego saldem... no i poczte wewnetrzna :)

    Pedros, napisz jak wygląda procedura zamykania konta w BSK. Tez chcę
    zlikwidować tam konto. Czy trzeba mieć wypowiedzenie umowy napisane przez
    siebie czy też mają w BSK gotowe druki?

    Sławek