    From: "pedroz" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podglad przedplaconej ING w necie?
    Date: Tue, 29 Oct 2002 10:40:25 +0000 (UTC)

    Wilczek <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > Rozumiem, ze testowales? Pracownicy oczywiscie zarzekaja sie,
    > ze zniknie ale ich to tam nawet nie slucham za bardzo ;-)

    Pracownicy w BSK sa tylko do opowiadania klientom bzdur. Wlasnie dlatego
    zamknalem tam konto. A co do testowania, to oczywiscie, ze testowalem. :)
    Konta w BSK juz nie mam, Maestro mam i widac ja w necie. Konto zamknalem
    zanim kupilem owa karte. Logowac sie da caly czas - widac tylko Maestro
    przedplacone z jego saldem... no i poczte wewnetrzna :)

    --
    pzdr
    pedroz