  • 11. Data: 2002-10-29 14:01:12
    Temat: Re: Podglad przedplaconej ING w necie?
    Od: "pedroz" <p...@N...gazeta.pl>

    Slawko <r...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Pedros, napisz jak wygląda procedura zamykania konta w BSK. Tez chcę
    > zlikwidować tam konto. Czy trzeba mieć wypowiedzenie umowy napisane przez
    > siebie czy też mają w BSK gotowe druki?

    Nic nie musisz miec przy sobie. Ja zamykalem z marszu, jak mnie pani przy
    okienku zdenerwowala - ta sama pani likwidowala mi konto. Musisz zlozyc tylko
    pare podpisow i zdac karte (nie wiem co jak nie zdasz). Druki wszystkie daja
    i wypelniaja oni. Przynajmniej tak bylo w moim przypadku.

    --
    pzdr
    pedroz

  • 12. Data: 2002-10-29 14:02:08
    Od: "pedroz" <p...@N...gazeta.pl>

    Slawko <r...@f...onet.pl> napisał(a):

> [...]

    pare podpisow i zdac karte (nie wiem co jak nie zdasz). Druki wszystkie daja
    i wypelniaja oni. Przynajmniej tak bylo w moim przypadku. Trwalo to raptem
    jakies 10 min. To jedno zalatwili mi blyskawicznie i bez problemu :)

    --
    pzdr
    pedroz

  • 13. Data: 2002-10-30 13:10:08
    Od: "pedroz " <p...@N...gazeta.pl>

    skorzeszek <s...@g...a4.pl> napisał(a):

    > Nie wiem jak z ING BankOnline, ale w HaloSlaskim karte mozna "uslyszec"
    > W moim przypadku jest to o tyle dziwne ze karte kupilem w drugiej
    > polowie wrzesnia, natomiast wszelkie konta zliwidowalem w ING w drugiej
    > polowie sierpnia. Zgodnie z informacj na infolinii jest to niemozliwe,
    > no ale ja sie tam klocic nie bede :))

    Czyli wyglada to tak, jak BSKOnLine w moim przypadku :) Ja karte kupilem
    chyba miesiac po likwidacji konta. Przez ten miesiac moglem sie mimo wszystko
    zalogowac do BSKOnLine, z tym ze konta nie bylo. Zostal sam interface :) Po
    zakupie karty, pojawilo sie konto karty z jego saldem. Czyli jak widac, nie
    jest mozliwy taki przypadek o ktorym mowisz ;-) Znow racje maja ludki z ING
    BSK ;-P Zenada... Wyglada na to, ze nie blokuja kanalow dostepu po likwidacji
    kont. Ciekawe podejscie.

    --
    pzdr
    pedroz