  • 1. Data: 2002-10-27 17:51:06
    Temat: LG net saldo w bankomatach
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    LG net wprowadzil w swoich bankomatach (w warszawie 3 ;-)
    nowa opcje, sprawdzenie salda rachunku.
    Wszystko fajnie, po wyjeciu kasy podaje aktualne saldo, tylko dlaczego w
    morde w internecie to saldo aktualizuje sie po tygodniu !!!

  • 2. Data: 2002-10-27 18:17:56
    Temat: Re: LG net saldo w bankomatach
    Od: "Tadeusz" <g...@p...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystko fajnie, po wyjeciu kasy podaje aktualne saldo, tylko dlaczego w
    > morde w internecie to saldo aktualizuje sie po tygodniu !!!
    Chyba dobrze bo dłużej procentuje.
    Tadeusz

  • 3. Data: 2002-10-28 08:35:56
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    > LG net wprowadzil w swoich bankomatach (w warszawie 3 ;-)
    > nowa opcje, sprawdzenie salda rachunku.

    we Wroclawiu to samo. Nawet na wydruku po wyjeciu pieniedzy jest saldo.

    > Wszystko fajnie, po wyjeciu kasy podaje aktualne saldo, tylko dlaczego w
    > morde w internecie to saldo aktualizuje sie po tygodniu !!!

    jest aktualne. Patrz dostepne srodki a nie saldo biezace. To chyba lepiej ze
    pieniadze jeszcze pare dni procentuja a nie sa zdejmowane natychmiast ?

    D.

  • 4. Data: 2002-10-28 13:42:07
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > pieniadze jeszcze pare dni procentuja a nie sa zdejmowane natychmiast ?

    No wlasnie -patrz dostepne srodki. Obok masz kwote zablokowana, ktora
    powieksza saldo. Niestety oprocentowanie liczone jest od srodkow dostepnych
    a nie salda.
    POzdrawiam
    Wall

  • 5. Data: 2002-10-28 14:18:12
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Wall" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > No wlasnie -patrz dostepne srodki. Obok masz kwote zablokowana, ktora
    > powieksza saldo. Niestety oprocentowanie liczone jest od srodkow

    od salda. Sprawdz to dokladnie. Ja juz sprawdzalem.

    D.

  • 6. Data: 2002-10-28 14:47:12
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > od salda. Sprawdz to dokladnie. Ja juz sprawdzalem.

    -chyba masz racje, ja sie patrzylem na netkombo ale jeszcze to sprawdze.
    POzdrawiam
    Wall