  • 1. Data: 2003-06-20 06:58:53
    Temat: Kredyt budowlano-hipoteczny w PEKAO?
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów,
    piszę z zapytaniem czy ktoś z Was stara się
    o kredyt budowlano-hipoteczny w PEKAO SA
    gdyż dostałem dzisiaj z banku telefon z informacją,
    że oprocentowanie przez 2 lata jest stałe i wynosi 5,5%,
    natomiast po dwóch latach nie jest to WIBOR3M+1,5% ( konto VIP)
    tylko stopa bazowa banku (obecnie 7,74%)+ marża 0,5%
    Jest to spora różnica nie tylko w %, ale także w przyszłym
    ustalaniu oprocentowania, przecież może zdarzyć się,
    że bank nie obniży swojej stopy bazowej a WIBOR spadnie.

    A.J.

  • 2. Data: 2003-06-20 07:30:42
    Temat: Re: Kredyt budowlano-hipoteczny w PEKAO?
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Skoro chcesz sie bawic w kredyt w PeKaO SA to nie bierz go na zasadach
    promocyjnych tylko poza promocja.
    W swoim poscie sam sobie odpowiedziales na pytanie.
    WIBOR3M + 1,5% - jeszcze moze byc (chociaz zauwaz ze 2,5% za wczesniejsza
    splate)
    ale stopa bazowa + 0,5% to brzmi bardzo nieciekawie

  • 3. Data: 2003-06-20 08:06:07
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > natomiast po dwóch latach nie jest to WIBOR3M+1,5% ( konto VIP)
    > tylko stopa bazowa banku (obecnie 7,74%)+ marża 0,5%

    Jeżeli jest to prawda, to "reklama" Pekao wzniosła się na najwyższy możliwy
    poziom naciągactwa ( na ich stronie internetowei pisze coś innego). Ja jednak
    wierzę, że wynika to z niekompetencji telefonicznego informatora. Może ktoś
    inny to potwierdzi lub zaprzeczy. Pozdrowienia Tensor1.

  • 4. Data: 2003-06-20 08:13:52
    Od: "Michal" <f...@w...pl>

    Witam,

    > natomiast po dwóch latach nie jest to WIBOR3M+1,5% ( konto VIP)
    > tylko stopa bazowa banku (obecnie 7,74%)+ marża 0,5%
    Niejednokrotnie wiele rozsądnych osób na tej grupie przestrzega przed tego
    typu "patentami" - przy takim rozwiązaniu nie ma szansy na oszacowanie
    zmiany oprocentowania w przyszłości. Proponuję poszukać uczciwszych
    rozwiązań (np. KredytBank W3M+1%, prow. <1.2%, 0zł za wcześniejszą spłatę,
    możliwe nadpłaty kapitału itp. - sam uważam tą ofertę za najatrakcyjniejszą
    dla PLNów).

    Pozdrawiam,
    Michał

    PS. Proponuję poszukać w Archiwum wątku "Sidła promocyjnych kredytów
    mieszkaniowych"

  • 5. Data: 2003-06-20 08:23:24
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Potwierdziła mi to Pani z infolinii,
    najpierw nie była zoriętowana ,a
    le oddzwoniła do mnie ( z numeru 0 426838380)
    i potwierdziła moje informacje.

  • 6. Data: 2003-06-20 09:24:33
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

> [...]
    > ustalaniu oprocentowania, przecież może zdarzyć się,
    > że bank nie obniży swojej stopy bazowej a WIBOR spadnie.

    Nie może się zdarzyć tylko się zdarzy na pewno.
    Mam kredyt w tym banku i stopa bazowa spadła w ciągu roku o 1,75% gdy wibor
    ponad 6
    Pozdrawiam
    MK