  • 1. Data: 2012-04-23 11:28:33
    Temat: Platnosc kartami Visa
    Od: "Red" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Otóż kupowałem kilka rzeczy w księgarni w Stanach za pośrednictwem internetu.
    Sprzedawca naliczył mi jednakże takie stawki za przesył pocztą, że odstąpiłem
    i skasowałem zamówienie.

    I teraz: on twierdzi, że ich firma nie pobiera środków z karty, zanim nie
    wyślą zamówionych rzeczy, jedynie karta jest uwierzytelniana i akceptowana.
    Moje oczy mówią mi co innego, że środki jednak zostały pobrane na samym
    początku, mimo że artykuły nie zostały wysłane.

    No i pytanie jest: co się stało z moimi pieniędzmi ? Gdzie one są ? Czy
    wystarczy poczekać, a może to jednak sprawka Visy ?

  • 2. Data: 2012-04-23 11:31:12
    Temat: Re: Platnosc kartami Visa
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 09:28:33 +0000, Red napisał(a):

> [...]
    > akceptowana. Moje oczy mówią mi co innego, że środki jednak zostały
    > pobrane na samym początku, mimo że artykuły nie zostały wysłane.

    Masz blokadę czy już rozliczoną transakcję na koncie?
    Jeżeli blokadę to poczekaj aż sama wygaśnie. Jeżeli masz rozliczoną
    transakcję na koncie to reklamuj w swoim banku.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-04-23 11:37:38
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Masz blokadę czy już rozliczoną transakcję na koncie?
    > Jeżeli blokadę to poczekaj aż sama wygaśnie. Jeżeli masz rozliczoną
    > transakcję na koncie to reklamuj w swoim banku.

    Nie jest rozliczona. Jedynie środki zniknęły.

    Mówisz, że wystarczy poczekać ?

  • 4. Data: 2012-04-23 11:44:17
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 23.04.2012 o 11:37 <r...@w...gazeta.pl> pisze:

    > Nie jest rozliczona. Jedynie środki zniknęły.
    >
    > Mówisz, że wystarczy poczekać ?

    U nas to się nazywa preautoryzacja. Spokojnie, środki wrócą Ci na konto.
    xbartx ma rację.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 5. Data: 2012-04-23 11:50:41
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    Joossef <g...@g...com> napisał(a):

    > U nas to si=C4=99 nazywa preautoryzacja. Spokojnie, =C5=9Brodki wr=C3=B3=
    > c=C4=85 Ci na konto. =
    >
    > xbartx ma racj=C4=99.

    Bardzo dziękuję :)