  • 1. Data: 2012-04-23 09:45:02
    Temat: IB daje 6,5 %
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Na cztery miesiące. http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1

  • 2. Data: 2012-04-23 13:39:01
    Temat: Re: IB daje 6,5 %
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    news:jn319v$ci6$1@node2.news.atman.pl...
    > Na cztery miesiące. http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1

    Dzieki za info... oferta wazna tylko 1 dzien O_o

    Jak dla mnie, to dobre zabezpieczenie na wypadek,
    gdyby nowa oferta BGZ optima okazala sie slaba,
    gdyz wnioski moga sobie wisiec az 2 tygodnie.

    P.s. Dzis dzwonilem do BGZ optima pytajac o nowe
    oprocentowanie lokat jednodniowych - pani powiedziala,
    ze oglosza je juz za 2 dni w srode, a nie 27... nie wiem,
    na ile to wiarygodna informacja, zobaczymy.

  • 3. Data: 2012-04-23 19:32:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ze oglosza je juz za 2 dni w srode, a nie 27... nie wiem,
    > na ile to wiarygodna informacja, zobaczymy.

    jak oglosza to zobaczymy co zaoferuja, teraz nie ma co gdybac...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-04-23 20:58:16
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Dzieki za info... oferta wazna tylko 1 dzien O_o

    >Jak dla mnie, to dobre zabezpieczenie na wypadek,
    >gdyby nowa oferta BGZ optima okazala sie slaba,
    >gdyz wnioski moga sobie wisiec az 2 tygodnie.

    Miałem kiedyś u nich lokatę i po zalogowaniu dwa kliknięcia wystarczyły aby
    nr 1 założyć. Dlaczego nie ma tak w każdym banku? np. Aliorze

  • 5. Data: 2012-04-24 19:26:29
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 23.04.2012 o 09:45 wiatrak <w...@y...pl> pisze:

    > Na cztery miesiące. http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1

    A z tej ktos korzystal? Ile kuponow za jednym razem mozna dostac?

    Pozdrawiam
    MK

  • 6. Data: 2012-04-24 19:28:19
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 24.04.2012 o 19:26 MK <m...@i...pl> pisze:

    > A z tej ktos korzystal? Ile kuponow za jednym razem mozna dostac?

    Link gdzies uciekl ;)
    http://www.ideabank.pl/lokata_z_kuponem

    MK

  • 7. Data: 2012-04-24 23:01:42
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > A z tej ktos korzystal? Ile kuponow za jednym razem mozna dostac?

    #Link gdzies uciekl ;)
    #http://www.ideabank.pl/lokata_z_kuponem

    Nie chce cie zniechecac
    ale obstawiam ze tenze "kupon" wiaze sie z praniem mozgu
    przez akwizytora banku lub taxcare :>

  • 8. Data: 2012-04-25 07:57:30
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 24.04.2012 o 23:01 Waldek <m...@n...dam> pisze:

    > Nie chce cie zniechecac
    > ale obstawiam ze tenze "kupon" wiaze sie z praniem mozgu
    > przez akwizytora banku lub taxcare :>

    Z tym sie licze, ale skoro moje rozmowy telefoniczne z nimi trwaja moze z
    10 sekund to mysle, ze spokanie by moblo potrwac ze 30 sek. ;). Dla
    jedenego kuponu na 10tys nie jest to warte, dlatego pytalem o to ile mozna
    ich dostac przy jednej wizycie... Dla 10 bym sie zapewne wybral...

    MK

  • 9. Data: 2012-04-25 12:13:16
    Od: Marcin Lubojański <m...@g...pl>

    W dniu 2012-04-25 07:57, MK pisze:

> [...]
    > jedenego kuponu na 10tys nie jest to warte, dlatego pytalem o to ile
    > mozna ich dostac przy jednej wizycie... Dla 10 bym sie zapewne wybral...

    Wg informacji ze strony: "możliwość założenia jednej lokaty"

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust