  • 11. Data: 2005-08-19 21:27:14
    Temat: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal Dabrowski napisał(a):

    > Niedawno złożyłem wniosek o tę kartę (już tylko czekam aż listonosz mi ją
    > przyniesie) a to, co teraz czytam, lekko mnie przeraża. I tak zastanawiam
    > się, ile jeszcze osób doświadcza podobnych problemów. Czy jest jeszcze na
    > grupie ktoś, komu VC MultiBanku odmawia posłuszeństwa równie regularnie,
    > jak mojemu przedpiścy? Czy może raczej to tylko Mithos ma takiego pecha?

    Skoro ja mam takiego pecha to i kazdy moze miec. Nie polecam.

    Jeszcze inna historia, na samym poczatku uzytkowania karty SAMA wlaczyla
    mi sie gwarancja splaty kredytu. Oczywiscie w umowie o karte tego nie
    chcialem. Niby sa to tam jakies grosze od kazdego zakupu ale jednak.
    Czym predzej to wylaczylem, jednakze nie zmienia to faktu, ze opcja ta
    aktywowala sie sama. Teraz mam problemy zeby ta karta placic. Polecam
    sie zastanowic nad wzieciem tej karty. Ja rozwazam wlasnie przeniesienie
    sie gdzies indziej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-08-19 21:37:44
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Fri, 19 Aug 2005 23:27:14 +0200 Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > aktywowala sie sama. Teraz mam problemy zeby ta karta placic. Polecam
    > sie zastanowic nad wzieciem tej karty. Ja rozwazam wlasnie przeniesienie

    Ty poprostu jakiś pechowy jesteś, przeniesienie do innego banku nic ci nie
    pomoże.

    Sam mam KK multi i raz tylko miałem problem - kasjer bez najmniejszego
    zdziwienia przeciągnął jeszcze 2x i poszło. Moim zdaniem częściej są wadliwe
    czytniki (np. zużyte) a dopiero potem kwestia paska magnetycznego.

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x00000014

  • 13. Data: 2005-08-19 21:43:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rafał Krupiński napisał(a):

    > Sam mam KK multi i raz tylko miałem problem - kasjer bez najmniejszego
    > zdziwienia przeciągnął jeszcze 2x i poszło. Moim zdaniem częściej są wadliwe
    > czytniki (np. zużyte) a dopiero potem kwestia paska magnetycznego.

    A co mnie to obchodzi. Mnie nie dziala i kazdy umywa rece. Wiec niech
    sobie zarobi konkurencja.

    Ps. W Saturnie mi babka przeciagala z 5 razy i laczyla sie tez glosowo z
    PolCardem i nadal nic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-08-19 21:59:17
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Ps. W Saturnie mi babka przeciagala z 5 razy i laczyla sie tez
    > glosowo z PolCardem i nadal nic.

    Tzn. byla odmowa przy autoryzacji glosowej ? No to chyba ewidentnie
    wina banku albo uzytkownika karty (przekroczony limit) ?

    marekz

  • 15. Data: 2005-08-19 22:04:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Tzn. byla odmowa przy autoryzacji glosowej ? No to chyba ewidentnie wina
    > banku albo uzytkownika karty (przekroczony limit) ?

    Limitu bylo jakies 8 razy wiecej niz wynosil zakup w kasie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2005-08-19 22:16:32
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 19 sierpień 2005 23:23, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako Mithos powiedziała:

    > Ale w sumie to teraz gdziekolwiek bym nie placil to mam obawe, ze nie
    > bedzie autoryzacji,

    Kurdę, mnie się w życiu nie przytrafiło, a miesięcznie robię 25-40
    transakcji kartami citaka i mbanku. Teraz przebadam jeszcze MC NG
    rajfaja.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 17. Data: 2005-08-20 09:33:04
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Kurdę, mnie się w życiu nie przytrafiło, a miesięcznie robię 25-40
    > transakcji kartami citaka i mbanku. Teraz przebadam jeszcze MC NG
    > rajfaja.

    Są dni, że wykonuję kilka transakcji VE kredytową mBanku i nie ma
    problemów. Jednak w odwodzie mam zawsze VC Lukasa.

    Pozdrawiam

    J.

  • 18. Data: 2005-08-20 09:33:56
    Od: "jt" <n...@j...com>

    > Pesymista. Lepiej się od ciebie trzymac z daleka, bo jeszcze zarazisz.

    He,he :-))) Celowo napisałem trochę na wyrost, bo cała ta sytuacja jest dla
    mnie mnie śmieszna. Jakość produktu lub usługi poznaje się wtedy gdy coś
    idzie nie tak. Jeżeli wszystko działa to nie ma problemu. Płaciłem kartą
    wiele razy i nie zdawałem sobie sprawy, że coś takiego może się zdarzyć.
    Rozumiem te zabezpieczenia i system autoryzacji, ale nie mogę zrozumieć
    dlaczego nie można tego odkręcić szybciej, tylko czekać aż 7 dni. Na
    szczęście to karta kredytowa, więc to pieniądze banku, nie zmienia to jednak
    faktu, że nie mogę z nich korzystać nie z mojej winy.

    > zobacz na jak długo masz blokadę.

    7 dni tak jak napisałem.
    Przy okazji, nie wiecie czy wszystkie banki tak mają?

  • 19. Data: 2005-08-20 19:52:28
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    A co ma wspólnego ARKADIA z nieprzyjmowaniem karty.
    Tam sa zupełnie różne sklepy mające rózne umowy z akceptantami.

  • 20. Data: 2005-08-20 20:50:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Jedynie w Arkadii za nic nie moge zaplacic,

    Najwyraźniej powinieneś odczynić złe moce. No i przestac chodzić do Arkadii
    ;-)

    M.